۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۵۵۸
همزمان با روز خبرنگار؛

خبرنگاران خوزستان تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار گفت: امسال همچون سال های گذشته مراسمی را جهت تجلیل از خبرنگاران برگزار خواهیم کرد و در آن از بیش از 100 خبرنگار استان تجلیل خواهد شد.
حجت الاسلام سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

 

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: امسال همچون سال های گذشته مراسمی را جهت تجلیل از خبرنگاران برگزار خواهیم کرد  و در آن از بیش از 100 خبرنگار نخبه استان تجلیل می شود.

وی با بیان اهمیت روز خبرنگار ابراز داشت: این همایش با همکاری استانداری و شهرداری و اهتمام ویژه معاونت سیاسی اجتماعی استاندار برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ ارشاد و اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از زحمات مؤثران در عرصه اطلاع رسانی گفت: به تمامی خبرنگاران استان خوزستان که تلاش می کنند صحنه های زیبایی را به تصویر بکشند و یا در قالب خبر به رشته تحریر در آورند، این روز را صمیمانه تبریک می گویم.

حجت الاسلام سپهر نشریات خوزستان را نشریاتی بی حاشیه برشمرد و افزود: بحمدالله نشریات خوزستانی علاوه بر پایبندی نسبت به مبانی فکری و خطوط قرمز نظام، همراهی خالصانه ای با روند فعالیت های استان خوزستان از جمله عملکردهای  فرهنگی، مذهبی اقتصادی و اجتماعی دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، روز خبرنگار را فرصتی برای تبادل نظر و نقد و بررسی عملکردها دانست و تأکید کرد: در این جلسات مدیران و خبرنگاران می توانند با آسیب شناسی گام های مؤثری در راستای رشد فرهنگ استان خوزستان بردارند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه در استان خوزستان روند رو به رشد تعداد مطبوعات از جمله روزنامه ها، هفته نامه و مجلات تخصصی را داشته ایم.

حجت الاسلام سپهر، با اشاره به زمان و مکان برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران گفت: در جلسه روز های آینده زمان و مکان برگزاری این همایش اعلام خواهد شد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات