۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۷۰۶
امام جمعه یاسوج:

مشی حکام عرب در موضوع سوریه صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یاسوج با انتقاد شدید از عملکرد برخی حکام عربی در برابر مسأله سوریه ابراز داشت: سران برخی کشورهای عربی اگر تنها با حس ناسیونالیستی در موضوع سوریه وارد می شدند، چنین فجایعی رخ نمی داد، آنان از این حس هم خالی هستند و در خط رژیم صهیونیستی گام بر می دارند.
امام جمعه ياسوج

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران خاطرنشان کرد: کلام رهبری در اجلاس نقطه عطف این نشست بود، به ویژه حمایت ایشان از فلسطین و پیشنهاد برگزاری رفراندوم در این کشور که طرحی راهگشا در این زمینه خواهد بود.

 وی بیان داشت: متأسفانه مدتی است از موضوع فلسطین در جوامع جهانی به علت مطرح کردن بحث سوریه غفلت شده است که مقام معظم رهبری با هوشیاری خود این موضوع را دوباره زنده کردند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تنها بودن صدا و سیما در پوشش واقعی این رویداد مهم، کار این سازمان را ستودنی عنوان کرد و گفت: تأمین امنیت این اجلاس هم از سوی نیروی نظامی قابل تجلیل است.

امام جمعه یاسوج همچنین در ادامه به حضور سران بیش از نیمی از کشورهای جهان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور شخصیت های مهم و تأثیرگذار از جمله بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، محمد مرسی رییس جمهور مصر و نخست وزیر هند نشان از اهمیت این اجلاس بود که البته غربی ها از حضور همه شخصیت‌ها به خصوص این سه تن هراسان بودند.

وی این اجلاس را نشان از نسخ آشکار نظریه انزوای جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان خواند و تأکید کرد: شیطنت‌های کشورهای متخاصم به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکا برای نشان دادن انزوای ایران اسلامی در این اجلاس باطل شد.

حجت الاسلام حسینی  عنوان کرد: سران برخی کشورهای عربی اگر فقط با حس ناسیونالیستی در موضوع سوریه وارد می شدند، چنین فجایعی رخ نمی داد، آنان از این حس هم خالی هستند و در خط رژیم صهیونیستی گام بر می دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ریاست ایران بر این جنبش در سه سال آینده شاهد تحولات اساسی در جوامع جهانی باشیم./9458/ت302/س

 

ارسال نظرات