۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۳۰۷

ویژه‌نامه غربت اندیشه از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «غربت اندیشه» در عزای صادق آل محمد(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.
غربت انديشه در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در میان امامان معصوم (ع)، براى هیچ کدام همانند امام صادق (ع) فرصت و شرایط مساعدى پیش نیامد تا بتوانند در سطح وسیع به انقلاب فرهنگى بپردازند و با تشریح فرهنگ غنى و پُرمایه‌ى اسلام، بر گسترش این دین آسمانى بیفزایند.

امام صادق (ع) به عنوان رییس مذهب جعفرى حوزه‌ علمیه‌ اسلامى در سطحی عمیق و وسیع تشکیل داده و علوم اسلامى را تدریس مى‌نمود، در این حوزه، چهار هزار نفر به فراگیرى علوم آل محمد(ص) مشغول بودند و حضرت در این زمان، اسلام اصیل را از زیر حجاب تیره و تار اسلام بنى‌امیه و بنى‌عباس و معنویت‌های انحرافی و نوپدید آشکار ساخت.

از همین رو در سالروز شهادت حضرت صادق آل محمد (ع) رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «غربت اندیشه» همراه با عزاداری به تشریح وضعیت فرهنگی و معنوی زمان امام صادق (ع) و نقش آن امام راستین در مبارزه با عقاید انحرافی خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، این ویژه برنامه با کارشناسی حجج اسلام مظاهری و جبرئیلی به تحلیل عقاید انحرافی عصر حضرت امام جعفر صادق (ع)، ریشه‌های این عقاید در عرفان‌ها و معنویت‌های نوپدید و نقش امام در مبارزه با این گونه عقاید پرداخته می‌شود.

گفتنی است، ویژه برنامه زنده «غربت اندیشه» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه کنندگی و سردبیری علی اسماعیلی چهارشنبه 22 شهریورماه ساعت 8:40 تا 12:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان سوگوار خواهد شد. /907/د102/ن

ارسال نظرات