۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۸۲۶
مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل:

آزادی بیان غربی از مبانی حیات اجتماعی خالی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل با بیان این که غرب از آزادی بیان به عنوان یک شعار استفاده می کند تا بدین وسیله فرصت را برای هرگونه فحاشی آماده کند، گفت: آزادی بیان غربی از مبانی حیات اجتماعی به کل خالی است.
حجت الاسلام موسي رجايي، مدير حوزه علميه امام حسن عسکري آمل

حجت الاسلام موسی رجایی، مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام امری زشت و بر خلاف احترام به حقوق ادیان است، خاطرنشان کرد: ایادی استکباری از هر ترفندی برای دستیابی به اهداف و خواسته های خود بهره می گیرد که به حول قوه الهی چنین اقدامی همیشه با شکست آنان روبرو بوده است.


وی با بیان این که غرب از آزادی بیان به عنوان یک شعار استفاده می کند تا بدین وسیله فرصت را برای هرگونه فحاشی آماده کند، گفت: آزادی بیان غربی از مبانی حیات اجتماعی به کل خالی است.


حجت الاسلام رجایی با بیان این که توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) در راستای تغییر چهره دین مبین اسلام در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: ایادی استکباری فقط آزادی بیان را در راستای امیال خود می خواهند و از آن برای برنامه های مغرضانه خود بهره می گیرند.


مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که آمریکایی ها و صهیونیست ها در نوک پیکان این حرکت ننگین و نفرت انگیز قرار دارند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که این گونه اقدامات ضد دینی سبب تقویت جایگاه امت اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد و برنامه های ناشایست آنان راه به جایی نخواهد برد.


وی گفت: اقدام ضدانسانی ایادی استکبار جهانی در پخش فیلم موهن نسبت به جایگاه والای پیامبر اعظم اسلام (ص) که توهین به همه پیامبران آسمانی است بدون شک برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین مداری طراحی و اجرا شده است.


حجت الاسلام رجایی با بیان که ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا حقیقت دین را پنهان جلوه دهند و از ارائه آن به جهانیان خودداری کنند، خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی سراسر بر عدل، انصاف و آزادی استوار است که دشمنان از ارائه چنین تصویر ارزنده و شایسته ای هراس دارند.


مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که توهین به رسول گرامی اسلام به هیچ وجه بدون پاسخ نخواهد ماند، یادآور شد: عاملان و حامیان این فیلم موهن باید به سخت ترین مجازات ها گرفتار شوند و جوامع اسلامی به راحتی از کنار چنین حرمت شکنی هایی عبور نخواهند کرد./950/ت302/ب

ارسال نظرات