۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۸۲۹
با حضور کارشناسان صورت گرفت؛

نقد و بررسی فیلم موهن در حوزه علمیه آمل

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از نقد و بررسی فیلم موهن نسبت به ساحت پیامبر از سوی کارشناسان حوزوی این مرکز خبر داد.
فيلم موهن

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل از تحلیل و بررسی فیلم موهن نسبت به ساحت پیامبر از سوی کارشناسان حوزوی این مرکز خبر داد.

 

وی با بیان این که در راستای آگاهی بخشی طلاب شهرستان، فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: در این برنامه به ابعاد خصمانه و مغرضانه سازندگان و حامیان این فیلم و برنامه های هدفمند و برنامه ریزی شده غرب به منظور مقابله با دین مبین اسلام پرداخته شد.

 

معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در ادامه سخنان خود با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام امری مغرضانه و در راستای اسلام زدایی در سطح جهان بوده است، خاطرنشان کرد: ساخت چنین فیلم‌هایی به هیچ وجه نمی تواند گوشه ای از جایگاه والا و کرامت های ارزنده پیامبر گرامی اسلام را بکاهد.


وی با اشاره این که سازندگان و حامیان این فیلم موهن به سخت‌ترین عذاب الهی گرفتار خواهند شد، گفت: آمریکا و صهیونیست از هر حربه ای برای دست یابی به اهداف شوم خود بهره می گیرند.


حجت الاسلام براری با بیان این که حوزه های علمیه همچون آحاد مختلف ایران اسلامی چنین حرکت زشتی را محکوم می کنند، یادآور شد: تجمع اعتراضی طلاب حوزه های علمیه حضرت امام حسن عسکری(ع) و حضرت ابالحسن امیر المومنین(ع) شهرستان آمل در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری برگزار شد که با حضور با شکوه و شایسته طلاب همراه بود.


معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که طلاب شهرستان خواستار برخورد با عاملان این فیلم موهن و مغرضانه شدند، خاطرنشان کرد: طلاب با شعار مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرئیل انزجار خود را نسبت به سیاست های ناشایست این حکومت های استکباری اعلام کردند./950/پ202/س

ارسال نظرات