۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۸۳۳
آیت الله طبرسی:

موج اسلام‌خواهی در دنیا با هتک حرمت پیامبر کمرنگ نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش‌های دین ستیزانه دشمن ابراز داشت: امروز در قلب اروپا و آمریکا ندای اسلام از سوی ملت‌های آزادی‌خواه به گوش می رسد.
آيت الله طبرسي

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم‌کردن اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام گفت: این اهانت‎های آشکار به مقدسات اسلامی نشان دهنده کینه دیرینه دشمنان از اسلام ناب محمدی است.

 

وی با بیان این که منافقان و مخالفان اسلام از همان روزهای آغازین طلوع خورسید اسلام و صاحب شریعت محمد مصطفی(ص) این کینه‌ها را در دل های تاریک و ظلمانی خود داشته اند، افزود: دشمنان هر آنچه که در توان داشتند برای تضعیف اسلام ناب محمدی به میدان آوردند؛ اما باز هم شکست خوردند و این گونه هتک حرمت نشان دهنده کینه شتری آنها نسبت به اسلام ناب است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کینه صهیونیسم نسبت به اسلام ناب محمدی خیلی بیش از اینها است، ادامه داد: آنها سعی می کنند با توهین به مقدسات اسلامی نظیر هتک حرمت نسبت به ساحت قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلامی تنها بخشی از آن کینه دیرینه را کاهش دهند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که با وجود همه این تلاش‌ها موج اسلام خواهی در سراسر این گیتی دیده می شود، ادامه داد: امروز در قلب اروپا و آمریکا ندای اسلام از سوی ملت‌های آزادی خواه به گوش می رسد.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که چراغی که از زمان رسول اکرم(ص) روشن شده هرگز خاموش نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند اگر همه دنیا هم متحد شوند نمی تواند جلوی فراگیری اسلام ناب محمدی را بگیرند.

 

وی با اشاره به این که سازنده معلوم الحال فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام با دریافت پنج میلیون دلار از صد یهودی آمریکایی قصد خوش خدمتی به آنها را داشته است، گفت: به یقین عاملان این هتک حرمت در آتش خشم ملت‌های مسلمان خواهند سوخت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همین که مسلمانان جهان یک صدا برای عظمت پیغمبر(ص) و حفاظت از حریم رسول الله(ص) دور هم جمع شده و این حرکت ناپسند را محکوم می کنند خود نشان از وحدت بین مسلمانان جهان است.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اقتدار و عظمت اسلام ناب با این گونه اقدامات ضد دینی کمرنگ نخواهد شد، گفت: قدرت اسلام بر همه قدرت‌های جهان چیره خواهد شد، چون خداوند متعال یاری دهنده امت اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز اسلام ناب شیعی مانع از تحقق اهداف شوم و شیطانی نظام سلطه در عرصه جهانی شده است، ادامه داد: آمریکا و صهیونیست‌ها به دلیل اقتدار اسلام شیعی آینده خود را در خطر می بینند و تلاش می کنند با اهانت به مقدسات اسلامی افکار عمومی دنیا را نسبت به اسلام حقیقی دور کنند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مسأله بیداری اسلامی و همچنین برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران رعب و ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر کرده است، خاطرنشان کرد: پروژه اسلام هراسی غبر علیه اسلام ناب دینی مدت‌ها است که شکست خورده و زباله دان ریخته شده است.

 

آیت الله طبرسی در پایان گفت: دشمنان می خواهند با این گونه اقدامات مذبوحانه جوانان را از پیامبر(ص) دور کنند، این تلاش مزبوهانه را انجام می دهند که شکست خواهند خورد، چرا که قرآن می فرماید شما نمی تواند نور قرآن را خاموش کنید./950/پ202/س

ارسال نظرات