۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۸۸۷۷
نماینده خبرگان رهبری:

ادبیات توهین نشانه ضعف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: ادبیات توهین به عالی‌ترین مقدسات دین مبین اسلام، نشانه ضعف دشمنان و قوت منطق اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در اجتماع طلاب مدارس علمیه مراغه در اعتراض به بی‌احترامی به ساحت رسول گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: صهیونیسم بین‌الملل در شرایطی اقدام به هنک حرمت مقدسات دینی می کند که برخی سران خودفروخته منطقه‌ای هیچ واکنشی در قبال این اهانت از خود نشان نداده‌اند.

 

 وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان با استفاده از منابع برخی کشورهای اسلامی به اسلام و مقدسات اسلامی توهین می کنند، امت اسلامی نباید در این مورد بی‎تفاوت باشند، طلاب و روحانیان آماده اند به فرمان رهبر معظم انقلاب، اهانت کنندگان به مقدسات اسلام را به هلاکت برسانند.

 

امام جمعه مراغه ادبیات توهین به عالی‌ترین مقدسات دین مبین اسلام را نشانه ضعف دشمنان و قوت منطق اسلام دانست و افزود: کسانی که به اسلام اهانت کرده و درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند، بدانند که چنین اقدامات نابخردانه‌ای وحدت واقعی امت اسلامی را هر چه زودتر محقق خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: توطئه و توهین به مقدسات و شخصیت های بزرگ اسلام در طول تاریخ وجود داشته و اکنون با استفاده از ماهواره و رسانه های جمعی، صهیونیست ها درصدد این اقدام شرم‌آور در سراسر جهان هستند، که البته باید اذعان داشت که دشمنان از چنین اعمالی هیچ‌گاه راه به جایی نبرده‌اند.

 

وی ادامه داد: در جریان اقدام سلمان رشدی مرتد برای نوشتن کتاب آیات شیطانی، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام مدهور الدم بودن نویسنده و ناشر این کتاب را صادر کردند و این فرد در طول زندگی خود همواره در انزوا و ترس به سر می برد، در اهانت اخیر نیز فیلمی ساخته شده که به پیامبر اکرم(ص) توهین کرده است؛ از این رو این اقدام بایستی با پاسخ کوبنده ملت‌های مسلمان همراه باشد.

 

نماینده خبرگان رهبری تحریک مسلمانان برای یافتن بهانه برای لشکرکشی را جزء اهداف شوم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: در چنین شرایطی حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ضرورتی مضاعف دارد؛ اما متأسفانه برخی کشورهای اسلامی برخلاف ملتشان در این خصوص سکوت کرده‌اند./935/پ202/س

ارسال نظرات