۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۵۹۱
لحظه‌های ماندگار (18)؛

رزمنده مجروحی که به قلب دشمن زد

خبرگزاری رسا ـ آن رزمنده مجروح در منطقه تپه چشمه در حالی که زخمی و خشاب‌های سلاحش خالی بود حدود 150 متر خط خون گذاشته بود و به سوی سنگر تیربار عراقی که در آن منطقه وجود داشت می‌رفت.
دفاع مقدس دفاع مقدس

حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی، از رزمندگان و نیروهای اطلاعات عملیات فتح المبین در 8 سال جنگ تحمیلی است. وی اکنون امام جمعه دزفول است .

برمشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا
شب عملیات فتح المبین، بنده با چند دانشجوی اصفهانی و رزمندگان دیگر عازم جبهه بودیم در بین راه که به خط نزدیک می شدیم در دل تاریکی شب، فضایی بسیار معنوی بر رزمندگان حاکم بود. همه رزمندگان با همخوانی دلنشین شعر «بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا» آنقدر فضا را معنوی کرد که گویی در حقیقت به کربلای امام حسین(ع) می رسیدیم، هیچ وقت آن فضا را فراموش نمی کنم.
 
مجروح ایثارگر
در منطقه تپه چشمه عملیات فتح المبین، تعدادی از شهدا بر زمین افتاده بودند، به من و تعدادی از رزمندگان جهت آوردن شهداء به سمت نیروهای خودی مأموریتی داده شد.
 
به منطقه تپه چشمه که رسیدیم، شهادت رزمندگان اسلام بسیار حالت عجیبی داشت اما نحوه شهادت یکی از شهدا خیلی ما را تحت تأثیر خود قرار داد. آن رزمنده مجروح در منطقه تپه چشمه، در حالی که زخمی و خشاب های سلاحش خالی بود، حدود 150 متر خط خون گذاشته بود و به سوی سنگر تیربار عراقی که در آن منطقه وجود داشت می رفت؛ حرکت کردن به طرف قلب دشمن حتی رسیدن به درجه شهادت این رزمنده نشانگر کربلایی بودن دفاع مقدس است. وی مظلومانه به شهادت رسید و من هیچ گاه این خاطره را فراموش نمی کنم.
 
دیدن معنویت، ایمان و انگیزه رفتن به جبهه های جنگ رزمندگان، حضور در صفوف مبارزه حق علیه باطل، مشاهده کردن محبت و عشق رزمندگان به امام خمینی (ره) و دیدن صفا و صمیمیت میان رزمندگان در جبهه های جنگ از بهترین و کشته شدن رزمندگان، دوستان و آشنایان از تلخ ترین خاطراتی است که همواره در ذهن ما تداعی می کند./919/د102/ن
ارسال نظرات