۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۰۳۱

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری آیین تجلیل از مبلغان شهرستان اهواز، بیانیه طلاب و روحانیان استان خوزستان در واکنش به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص)، افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در بهبهان عناوین مهم ترین اخبار کوتاه از استان خوزستان می باشند.
چند خبر کوتاه از خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیین تجلیل از روحانیان و مبلغان شهر ستان اهواز با حضور آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار می شود.

بنابر این گزارش، مراسم تجلیل از مبلغان اهواز 5 مهرماه سال جاری ساعت 19:30 در مجتمع پذیرایی ارگ جنوب اهواز برگزار می‌شود.

در این همایش از  بیش از 200 مبلغ شهرستان اهواز که در نیمه نخست سال 91 و به خصوص ماه رمضان از فرصت های تبلیغی استفاده کردند تجلیل خواهد شد.

 

بیانیه طلاب و روحانیان استان خوزستان در واکنش به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم

طلاب و روحانیان خوزستان در پی انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) در بیانیه ای اظهار داشتند: حضور یکپارچه در خصوص توهین به مقدسات وظیفه آحاد مسلمانان است.

در این بیانیه آمده است: دیگر بار دست پلید شیطانی از آستین ایادی صهیونیزم و استکبار در آمد و با بی حیایی تمام با اهانت به ساحت شریفترین و پاک ترین مخلوقات الهی ماهیت شیطانی خود را به نمایش گذاشت اهانت به اسوه تمامی حسن ها و برگزیده تمامی ادیان که خداوند متعال او را صاحب خلق عظیم دانسته، اهانت به قرآن است و اهانت است به شعور یک و نیم میلیارد مسلمان و انسان های آزاده دیگر در طول تاریخ و اینک سردمداران و مدعیان مدیریت جهانی و دفاع حقوق بشر به بهانه دروغین آزادی بیان از این عمل نفرت انگیز دفاع می کنند.

طلاب و روحانیان مدارس علمیه خوزستان افزودند: اردوگاه ضد انسانی و الهی غرب با طراحی صهیونیزم و پشتیبانی شیطان بزرگ آمریکا برای تحقق اهداف شوم خود و سیطره بر تمامی جهان از آنجا که ارزش های الهی پاک و خالص را مهمترین مانع در تحقق اهداف شومشان شناخته، دست به تقدس زدایی زده اند از این رو حضور یکپارچه و موضع گیری حکیمانه و محکوم نمودن این جریان در این برهه وظیفه آحاد مسلمانان است و نباید به هیچ وجه مورد غفلت قرار گیرد.

در ادامه بیانیه آمده است: از تمامی مسلمانان فرهیخته دولتمردان مسلمان به ویژه مسؤولان قضایی و دیپلماسی جمهوری اسلامی می خواهیم با تبیین مواضع و با طرح دعاوی حقوقی و دفاع از ساحت نورانی پیامبران مجامع حقوقی را وادار به وضع و تقویت قوانین بازدارنده بنماید.

 

طلاب و روحانیان مدارس علمیه خوزستان در پایان اظهار داشتند: چراغ پرفروغ هدایت نبوی که به رسالت الهی مؤید و شاهد مبشر ابدی هدایت بشر است با تلاش های مذبوحانه چند صهیونیزم خفاش صفت هرگز خاموش نخواهد شد بلکه بر اساس وعده های الهی هر روز پرفروغ تر خواهد شد و اکراه و عصبانیت مشرکان و کافران هم نه تنها تأثیری در آن نخواهد داشت بلکه قطعا به تحقق وعده های الهی کمک خواهد کرد.

 

افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در بهبهان

مراسم افتتاح دبیرستان های دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی بهبهان روز گذشته در محل ساختمان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم روحانیان، مسؤولان نهادهای فرهنگی، دانش آموزان دبیرستان های دخترانه و پسرانه و جمعی از چهره های فرهنگی و مذهبی شهرستان بهبهان حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین  بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، رسالت دبیرستان های معارف اسلامی را نخبه پروری دانست و افزود: این مراکز از لحاط علمی درحد بالایی هستند و فارغ التحصیلان در این مراکز در آموزش عالی و یا حوزه های علمیه پذیرفته شده اند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان این که دشمنان اسلام در برهه کنونی نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده‌اند و اظهار داشت: استکبار با ترویج بی بند و باری و گسترش فرهنگ ‌های غلط به دنبال بی هویت کردن جوانان است.

وی ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در جامعه ضروری دانست و افزود: لازمه دستیابی به این هدف مهم، آمیخته کردن علم و عمل با یکدیگر است./9464/د101/ب

ارسال نظرات