۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۹۶۲
آیت الله صفایی بوشهری:

مسجدمحوری در اجرای طرح صالحین اصل باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری خطاب به برگزار کنندگان طرح صالحین تصریح کرد: طوری برنامه ریزی و اطلاع رسانی کنید که دیگر تفکرات و آثار مخرب فتنه 88 در فتنه های پیش رو تکرار نشود.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر، امروز در دومین جلسه حلقه سرمربیان تربیتی سپاه امام صادق(ع) استان، فلسفه ایجاد طرح صالحین و حلقه‌های معرفتی را افزودن به بصیرت، فهم و دانش بسیجیان دانست.

وی با بیان این که جنگ سخت آخرین حربه جهان سلطه به یک جامعه مستقل است، تصریح کرد: دشمنان از این لحاظ، جامعه ایران اسلامی را آزموده اند و فهمانده شدند که جنگ نظامی با جمهوری اسلامی دیگر عمل نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان این که اگر طرح صالحین به صورت فعال از پیش از سال 88  در کشور اجرا می‌شد، ما دیگر شاهد فتنه 88 نبودیم، تصریح کرد: مجریان طرح صالحین با برنامه ریزی و اطلاع رسانی نگذارند که تفکرات و آثار مخرب آن فتنه در آینده  تکرار شود.

وی طرح صالحین را به معنای طرح یاوران ولایت، مقابله با تهاجم نرم دشمن و بستر سازی برای رشد کمال فضای ملی و فرا ملی در بیداری اسلامی دانست و گفت: مسجدمحوری در اجرای طرح صالحین باید اصل باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با بیان این که موفقیت طرح صالحین به معنای موفقیت فرهنگی یک منطقه و استان است، از همه مسؤولان و فرماندهان مربوطه خواستار پشتیبانی از این طرح و حضور در این صحنه شد.

یادآور می شود، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از دوره های برگزار شده پرداخت./9463 /پ202/س

 

ارسال نظرات