۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۱۱۷
دبیر جشنواره علامه حلی اظهار داشت؛

ارسال 500 اثر به جشنواره علامه حلی

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی با اعلام اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 30 مهرماه است گفت: تا کنون 500 نفر از طلاب برای شرکت در این جشنواره ملی ثبت نام کرده‌اند.
جشنواره علامه حلي
به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی مظاهری دبیر جشنواره علامه حلی، با اشاره به این‌که ارسال آثار به جشنواره علامه حلی هنوز ادامه دارد گفت: طلاب پژوهشگر حوزوی تا 30 مهر مهلت دارند که آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: معمولا روال به این شکل است که بیشتر مقالات و آثار در آخرین روزها به جشنواره ارسال میشود، در این چند ساله نیز به همین شکل بوده که نود درصد آثار در ده روز آخر به دبیرخانه میرسد هنوز منتظر رسیدن آثار بیشتری به این جشنواره هستیم.
دبیر جشنواره علامه حلی با اشاره این‌که تا کنون 500 نفر از طلاب برای شرکت در این جشنواره ملی ثبت نام کرده‌اند بیان داشت: با توجه به این حضور، انتظار داریم که شاهد افزایش تعداد مقالات در همایش امسال باشیم.
وی اظهار کرد: امسال شورای علمی جشنواره با حضور معاون پژوهش حوزه و علمای برجسته حوزوی، در تمام فرمهای این جشنواره تجدید نظر کرده و موارد جدیدی را در آن گنجانده است، نمرات و امتیازات نیز در این جشنواره بر اساس فرمهای جدید ارزیابی می‌شود، دلیل این امر نیز افزایش سطح علمی آثار نسبت به سال گذشته است.
مظاهری عنوان کرد: علاقهمندان تا پایان این ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و پس از گردآوری آثار و بررسی و داوری، نتایج در اوایل بهمن ماه در قالب جشنواره علامه حلی در قم اعلام میشود.
وی ادامه داد: یکی از تلاشهای اصلی مدیران این جشنواره راهیابی برگزیدگان این جشنواره به عنوان نخبه به لیست نخبگان کشوری است که باید این روال طی شود و مرکز نخبگان حوزه و بنیاد ملی نخبگان زمینه شناخته شدن نخبگان جوان حوزوی را در قالب ملی آن فراهم کنند.
دبیر جشنواره علامه حلی عنوان کرد: دبیرخانه اصلی جشنواره در قم است و سه دبیرخانه استانی در استانهای تهران، اصفهان و خراسان نیز دبیرخانه مستقل دارند که پس از ارزیابی، نفرات برتر، برگزیده و جوایز خود را دریافت میکنند و برندگان این سه استان در قالب جشنواره ملی نیز شرکت داده میشوند./997/د102/ن
ارسال نظرات