۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۲۴۳

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شبستر افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ حوزه مقاومت بسیج طلاب خواهران شهرستان شبستر با مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
حوزه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شبستر، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع طلاب بسیجی شبستر با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: طلاب بسیجی رسالت مهمی در ادامه راه شهدای روحانی بر عهده دارند.

 

وی از شهدای روحانی به عنوان پیشتازان و مجاهدان مخلص عرصه های هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: شهدای روحانی جزو مظلوم‌ترین قشر شهدا در دوران دفاع مقدس بوده‌اند، چراکه در نهایت اخلاص نه تنها در عرصه‌های تبلیغی، بلکه در جبهه‌های نظامی حماسه‌آفرین بودند.

 

حجت الاسلام سرایی با اشاره به این‌که تعداد شهدای طلبه و روحانی به نسبت تعداد شهدای دیگر اقشار افزایش چند برابری دارد، افزود: با این حال روحانیت هیچ گاه ادعایی نداشته است، هرچند پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم ارزش های ولایی مرهون مجاهدت روحانیت و روشنگری حوزه های علمیه است.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان با بیان این‌که آذربایجان شرقی 159 شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب کرده است، گفت: این در حالیست که تعدادی از شهدای طلبه و روحانی استان با عنوان بسیجی عازم جبهه‌ها و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

 

وی در پایان با تقدیر از امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران حوزوی شهرستان شبستر در راه اندازی حوزه مقاومت بسیج طلاب خواهران شهرستان تاکید کرد: با راه اندازی این پایگاه فعالیت های فرهنگی، دینی و معرفتی با انسجام بیشتری ادامه خواهد داشت.

 

بنا بر این گزارش، این مراسم با حضور حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر، حجت الاسلام امامی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر، سرهنگ حسن پور فرمانده سپاه ناحیه و حجت الاسلام متقی فر مسؤول بسیج طلاب این شهرستان همراه بود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم خانم ثریازاده طی حکمی به عنوان فرمانده بسیج طلاب خواهران شهرستان شبستر منصوب شد./935/پ/203/س

ارسال نظرات