۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۱۳۵۰
حجت الاسلام والمسلمین غروی:

بحران سوریه با دخالت بیگانگان قابل حل نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به کشوهای مداخله گر در مسأله سوریه هشدار داد که فریب آمریکا و اسرائیل را نخورند و گفت: این چاهی که شما برای سوریه می کنید روزی برای شما نیز خواهند کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين غروي
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به کشورهای منطقه مداخله گر در امور داخلی سوریه هشدار داد: نظیر این چاهی که برای سوریه می کنید برای شما هم خواهند کند ، فریب آمریکا و اسرائیل را نخورید.
 
وی با بیان این که بحران سوریه با دخالت بیگانگان قابل حل نیست، گفت: کشورهای مداخله کننده در مسأله سوریه بگذارند خود مردم سوریه این مشکل را حل کنند؛ حداکثر سازمان ملل با کمک برخی کشورهای منطقه برای حل آن تلاش کنند.
 
عضو شورای عالی حوزه در خصوص سیاست یک بام و دو هوای سازمان ملل در مواجهه با مسأله بحرین و سوریه، تصریح کرد: سازمان ملل برای ملت ها مانند مسکن است و دردی را درمان نمی کند، این یک ابزار در دست قدرت مندان برای رسیدن به اهدافشان است؛ استکبار جهانی همواره برای سرپوش گذاشتن به جنایت های خود از این سازمان و تشکیلات حقوق بشری استفاده می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غروی با تأکید بر این که سازمان ملل دلسوز ملت ها نیست، گفت: در بسیاری از موارد چاره ای نداریم برای این که به این سازمان فشار بیاوریم و به نوعی از این ابزار استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به وضعیت نامعلوم زائران ایرانی اسیر شده در دست تروریست های سوری، اظهارکرد: در شرایط فعلی نمی توان مسئولیت جان ایشان را به عهده سوریه گذاشت چراکه شرایط در آنجا غیر عادی است و آنها برای حفظ امنیت کشور خودشان نیز دچار مشکل هستند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: گروه های تروریست در سوریه و پشتیبانان آنها در کشورهای دیگر بدانند که مسئولیت جان اسرای ایرانی به عهده آن ها است./928/ت302/ج
 
ارسال نظرات