۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۹۰۳
مسؤول دبیرخانه کانون‎های مساجد خراسان رضوی:

نخبگان بین المللی و ملی مساجد معرفی می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه توانمندی های کانون های مساجد خراسان رضوی با حضور دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور در 23 مهر خبرداد و گفت: 254 نخبه بین المللی و ملی مساجد در این نمایشگاه معرفی می شوند.
کانون هاي مساجد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد٬ محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی، روز گذشته در نشست خبری پیرامون تشریح نحوه برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد استان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: 254 نخبه بین المللی و ملی مساجد دراین نمایشگاه معرفی می شوند.

وی از افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز 23 مهر خبرداد و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در میدان شهدا مشهد فعالیت می کند.   

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی اظهار داشت: در بخش تولید 513 اثر و در بخش نخبه و برگزیده مسجدی 254اثر، در بخش طرح و ایده 30اثر، 55جلد کتاب تالیف شده توسط اعضای کانون های مساجد خراسان و 4نشریه برتر در این نمایشگاه ارائه می شود.

وی ادامه داد: معرفی نخبگان قرآنی، علمی، هنری و اجتماعی از محورهای بخش نخبگان و برگزیدگان در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی است و در بخش طرح ها و ایده ها آثار ارائه شده در نمایشگاه باید با محوریت ارائه ایده های فرهنگی قرآنی، هنری، علمی و آموزشی باشد و در این نمایشگاه کانون های روستایی و مرزی برتر دارای غرفه هستند.  

عبداللهی با بیان اینکه در این نمایشگاه پنج غرفه به صورت ویژه فعالیت می کند، گفت: غرفه مفهومی عفاف و حجاب، مهدویت، بیداری اسلامی، ایثار و شهادت و مسجد طراز اسلامی به صورت ویژه در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد استان فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه در40 غرفه  و در فضای یک هزار و 300 متر مربع  برپا می شود٬ اظهار داشت: این نمایشگاه در سه بخش محوری تولیدات و آثار، نخبگان و برگزیدگان و طرح ها و ایده ها برگزار می شود و آثار قابل ارائه در بخش تولیدات و آثار با محوریت تولیدات فرهنگی، هنری، علمی و رسانه ای است./934/پ 202/ب

ارسال نظرات