۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۲۴۷

مردم اردبیل بر وحدت و تبعیت از ولایت تأکید کردند

خبرگزاری رسا ـ اقشار مختلف مردم اردبیل با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بر وحدت، یکدلی و انسجام اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه تأکید کردند.
يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اقشار مختلف مردم، اعم از طلاب، دانشجویان و دانش آموزان دارالارشاد اردبیل امروز با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13آبان و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سیزده آبان ماه یوم الله یوم الله، نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

 

مردم ولایتمدار اردبیل با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بر وحدت، یکدلی و انسجام اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه تأکید و حماسه دیگری در دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا خلق کردند.

 

راهپیمایان اردبیلی در پارچه‌ نوشته هایی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک جامعه بشری دانسته و با ستایش حرکت‌ های ضد استکباری ملل جهان، جنایات کاخ سفید و متحدان آن در لشکرکشی به کشورهای اسلامی و توطئه چینی علیه لبنان و حزب‌الله و حمایت از منافقین و اقدامات تروریستی علیه دولت و ملت سوریه را به شدت محکوم کردند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع ضداستکباری اقدامات آمریکا و ایادی غربی‌اش غرب علیه ملت ایران را محکوم کرده و نسل کشی مسلمانان میانمار را نشانه‌ای از خوی وحشیانه این رژیم های ظلم عنوان کردند و از مجامع جهانی رسیدگی فوری و توقف این جنایت ها را خواستار شدند.

 

بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، آذربایجان جانباز انقلاب دان آیرلماز، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی اعلام و بر توجه عموم مردم و مسؤولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری تأکید کردند.

 

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی یوم الله 13 آبان قرائت شد که با تکبیر مردم همیشه در صحنه همراه بود./935/پ203/س

 

ارسال نظرات