۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۵۹۳
آیت الله تحریری:

ولایت حقیقت زندگی را ترسیم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله تحریری با بیان این‌که امام زمان(عج) قافله انسانی را به هدف اصلی خود می رساند، گفت: کمال واقعی انسان در گرو اعتقاد واقعی به رهبری الهی در جامعه انسانی است.
محمد باقر تحريري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمدباقر تحریری، استاد حوزه علمیه قم، امروز در دیدار دانشجویان دانشگاه تبریز، دقت در روابط گوناگون عالم را باعث بلوغ دینی انسان دانست و اظهار داشت: رسیدن به کمال حقیقی در این دنیا میسر نخواهد بود و زندگی و عوالم دنیوی فرصتی برای زمینه سازی جهت نیل به کمال حقیقی و الهی است.

 

وی «زندگی برجسته» را شایسته انسان مؤمن دانست و گفت: انسان باید زندگی خود را با خدای متعال مرتبط کند و زندگی و ولایت امیر مؤمنان(ع) این حقیقت زندگی را برای ما ترسیم می‌کند.

 

آیت الله تحریری با بیان این‌که امام زمان(عج) جامعه و قافله انسانی را به هدف والا و اصلی خود می‌رساند، اظهار داشت: کمال واقعی انسان در گرو اعتقاد واقعی به رهبری الهی در جامعه انسانی است.

 

این استاد حوزه علمیه قم ولایت و رهبری و زمامداری الهی را در جامعه انسانی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: جامعه وقتی زمینه سعادت را پیدا می کند که در زیر چتر رهبری الهی قرار گیرد.

 

آیت الله تحریری در پایان این دیدار، دانشجویان را به جدیت در تحصیل توصیه کرد و افزود: ما باید سعی کنیم علوم را خوب فرا گیریم تا در مسیر اجتماعی مسلمانان روشنی بخش باشد./935/پ202/س

ارسال نظرات