۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۶۱۰۱
امام جمعه سراب:

آرامش و دوری از اختلاف اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با تمجید از نامه اطاعت و تبعیت رؤسای سه قوه از رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری از سوی مقامات ارشد نظام موجب یأس و ناامیدی دشمنان شد.
امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب امروز در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و منطقه و نیز در پیش بودن انتخابات آینده ریاست جمهوری طرح سؤال از رییس جمهور به صلاح کشور نبوده و نمایندگان مجلس با درایت و تیزبینی در این مورد عمل کنند.


امام جمعه سراب با بیان این‌که انتقادات جدی به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و فرهنگ وجود دارد، گفت: آرامش و دوری از تشنج و اختلاف اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی است.


وی با تمجید از نامه اطاعت و تبعیت رؤسای سه قوه از رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: تبعیت از مقام معظم رهبری از سوی مقامات ارشد نظام موجب یأس و ناامیدی دشمنان است.


امام جمعه سراب در بخش دیگری از سخنان خود از دولت خواست تا با نظارت بیشتر، بر کنترل قیمت ها و نیز مبارزه با احتکار اهتمام جدی داشته باشد، گفت: از بازاریان انتظار می رود، در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور راه انداخته است، با انصاف برخورد کنند.


حجت الاسلام اکرمی همچنین با تشریح شخصیت علامه طباطبایی، به جوانان و دانشجویان توصیه کرد تا با المیزان و تألیفات این علامه بزرگ آشنا شوند و در ادامه  کتاب و کتابخوانی را دارای اهمیت بالایی در تعالی فرهنگی جامعه دانست و افزود: کتاب های خوب و مفید راهنماهای خوبی برای هدایت انسان ها هستند، چنانکه کتاب های مضر دارای آثار سوء در جامعه هستند.


خطیب جمعه سراب در ادامه با اشاره به ایام ماه محرم یادآور شد: امام حسین(ع) برای احیای فرایض دینی و امر به معروف قیام کرد و امروز وظیفه شیعیان عمل به این فریضه واجب دینی است.


وی با تأکید بر این‌که تذکر لسانی رسالتی همگانی است، بر مسجد محوری برنامه های ماه محرم اشاره کرد و از هیأت های مذهبی خواست تا به منبر و موعظه بیشتر بها دهند./949/پ202/ب

ارسال نظرات