۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۶۷۳۴

گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج حوزه علمیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی فرماندهان گردان‌های امام حسین، عاشورا و پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه علمیه قم، با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شب گذشته گردهمایی فرماندهان گردان‌های امام حسین، عاشورا و پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه علمیه قم، با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در تیپ مستقل 83 روحانیان رزمی تبلیغی امام صادق(ع) برگزار شد.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی‌بن ‌ابی‌طالب و حجت‌الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه قم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام معتمد، فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) در این مراسم با اشاره به این‌که مجاهدت با نفس راه دستیابی به عناصر محوری حرکت بسیجی است، افزود: اگر مقام معظم رهبری یکی از شاخصه‌ها و عناصر محوری حرکت بسیج را بصیرت دانستند، این بصیرت بدون مجاهدت با نفس کارایی ندارد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب حرکت به هنگام، انقلابی و به اندازه را تحت سیطره مجاهدت با نفس دانستند؛ همه ما اعم از طلبه و پاسدار در خطر انحراف هستیم و باید به مجاهدت با نفس اهمیت بیشتری بدهیم.

در بخش دیگری از این همایش، سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به این‌که دشمن در تمام حربه‌های خود شکست خورده و متوسل به فشار اقتصادی به ملت ایران شده است، گفت: آن‌ها هنوز از تهاجم فرهنگی ناامید نشده‌اند اما فهمیده‌اند که این حربه در دراز مدت جواب خواهد داد و نمی‌توانند در فرصت کوتاهی به نتیجه برسند.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمن از تمام حربه‌های خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی ناامید شده و به فشار و جنگ اقتصادی روی آورده است؛ این آخرین حربه دشمن است که اگر در آن شکست بخورد، کید دشمن تمام خواهد شد؛ بنابراین بسیج باید تکلیف امروزش را به خوبی بشناسد و با تمام قوا وارد عرصه شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تهدیدها و تحریم‌ها را موجب اقتدار جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: هر توطئه و تهدیدی، تبدیل به یک موفقیت برای ملت ما شده است و هر دستاوردی که جمهوری اسلامی به آن رسیده، منشأ آن، یک تهدید بسیار جدی و خطرناک بوده است.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی امروز فرصتی است تا همان‌طور که در دفاع مقدس و مسائل امنیتی و سیاسی ایستادگی کرده و به موفقیت‌های عظیمی دست یافتیم، با مقاومت در این جنگ نیز بر جایگاه برترین قدرت‌های اقتصادی جهان بنشینیم.

سردار نقدی، فرمول ایستادن در این صحنه را اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی پاسخگوی این است که چگونه در زیر فشارها و تهدیدات، رشد اقتصادی خود را بالاتر ببریم؛ بنابراین اقتصاد مقاومتی، تهاجمی‌ترین اقتصادها است.

وی، کاهش وابستگی به ذخائر نفتی، مدیریت درست و غیر شتاب‌زده و کنترل و مدیریت بر منابع ارزی و مالی را از راه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست که مانند غرب، مالیات بیشتری گرفته شود و حقوق کمتری داده شود./997/پ202/ع

ارسال نظرات