۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۹۶۹

آیین سوگواری مدارس علمیه تهران در دهه اول محرم

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله(ع) در مدارس علمیه استان تهران برگزار می‌شود.
عزاداري طلاب حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدارس علمیه تهران دهه اول ماه محرم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و آیین سوگواری آن امام همام با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی شاکری مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید محمد باقر محسنی می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان 15خرداد شرقی، کوچه شهید کیانی، کوچه مسجد آقا، مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد آیت الله مجتهدی(ره) نیز در روز تاسوعا برگزار می شود.

همچنین حجت الاسلام سعید رضایی مسئول امور طلاب حوزه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه در ساعت 11خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مجید فتحی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، مدرسه علمیه مروی مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی صادقی معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 7:30 تا 9 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسوی شبستری می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به این مدرسه علمیه واقع در ضلع غربی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید حمید مرتضوی معاون تربیتی مدرسه علمیه قائم چیذر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 7 تا 8 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم متولی مدرسه حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر هاشمی اولیاء می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی چیذر، ضلع جنوبی میدان شهید اندرزگو مدرسه علمیه قائم چیذر مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسن قاسمی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 8 تا 9:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام علیرضا تقوایی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، مدرسه علمیه امام رضا(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام یونس صفری مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) نیز از برگزاری مراسم دهه اول بعد از نماز مغرب و عشا هر شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسوی شبستری می باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در خیابان شهید رجایی قبل از تقاطع بزرگراه آزادگان واقع شده است.

همچنین محمد معراجی از طلاب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری دهه اول ماه محرم در ساعت 11 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت الله ضیاالدین نجفی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پیروزی، خیابان نبرد، خیابان نبی اکرم(ص)، مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام وحید مرادزاده مدیر مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 6:30 تا7:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید عبدالهادی علم الهدی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ری، خیابان آب منگل، کوچه شهید رضوی، کوی کرد بچه، مدرسه علمیه علم الهدی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام حسینی همدانی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری دهه اول ماه محرم بعد از نماز ظهر و عصر خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم حجج اسلام رنجبران، آقازاده، کاشانی و شاه آبادی می‌باشند.

گفتنی است مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ازگل، خیابان مسجد جامع واقع شده است.

حجت الاسلام محمد ذوالفقاری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام القائم(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری دهه اول ماه محرم از ساعت 6 تا 8:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید رضا علم الهدی می باشد.

وی افزود: مراسم در منزل آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی میدان خراسان، خیابان خراسان، خیابان زیبا، کوی مشهدی رحیم، دفتر آیت الله علم الهدی مراجعه کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام القائم(عج) در ادامه گفت: مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 9 صبح در داخل مدرسه علمیه امام القائم(عج) واقع در میدان خراسان، خیابان خراسان، خیابان زیبا برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 6:30 تا 7:30 خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام کمیلی می باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در خیابان سهروردی شمالی کوچه یکم واقع شده است.

حجت الاسلام محمد بابایی مدیر مدرسه علمیه پنج تن آل عبا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 9 تا 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد علی رضوانی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به مدرسه علمیه پنج تن آل عبا(ع) واقع در شهرک ولیعصر، خیابان شهید میرزایی، نبش چهار راه گلبو مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع مدیر مدرسه علمیه مجد نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 8 تا 9:30 خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام طاهری می باشد و علاقمندان می توانند در ساعت موعود به نشانی میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی(ره)، جنب بیمارستان سینا مراجعه نمایند.

حجت الاسلام محمدرضا بلوکی ناصری مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 8 تا 9:15 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد صادق صراف می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پانزده خرداد، انتهای بازار مسگرها مدرسه علمیه مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید حبیب اله مهدوی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 10 تا 11 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام ابوالفضل بنایی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان قزوین، سر پل امامزاده معصوم، خیابان شهید عرب، خیابان شهید پهلوانی، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام مصطفی صبوری مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا پنجشنبه دوم آذر ماه در ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم ها حجج اسلام مقدس، دهنوی، حمیدی، اسکندری، امینی و تقوایی می باشند و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان دماوند، خیابان تهران نو، ده متری شهید رجبی، مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) مراجعه کنند.

حجت الاسلام سید حمزه روحبخش مدیر مدرسه علمیه ثقلین نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 7 تا 8:15 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسین ابراهیمی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان رسالت، چهارراه دردشت، خیابان احمدیان، مدرسه علمیه ثقلین مراجعه نمایند.

حجت الاسلام قاسم خداپرست مدیر مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 6:30 تا 8:30 صبح خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم حجج اسلام یاسینی، طباطبایی، امیری و محمودی می باشند و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی جاده خاوران، کیلومتر 20 پاکدشت، مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت مراجعه کنند.

حجت الاسلام صلح جو معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 7:30 تا 8:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالله علیزاده می باشد.

همچنین حجت الاسلام زمانی مدیر مدرسه علمیه موسی ابن جعفر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری دهه اول ماه محرم از ساعت 6 تا 9 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاتمیان می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود  به نشانی خیابان فلسطین شمالی، خیابان فرزام، علامت پرچم، منزل حجت الاسلام و المسلمین موسوی، متولی مدرسه علمیه موسی بن جعفر(ع) مراجعه نمایند.

وی در ادامه گفت: همچنین مراسم شب‌های دهه اول بعد از نماز مغرب و عشا شروع می شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام معزالدین می‌باشد و علاقمندان می توانند به نشانی میدان ولیعصر(عج)، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، مسجد موسی ابن جعفر(ع) مراجعه نمایند.

مدیر مدرسه علمیه موسی ابن جعفر(ع) خاطر نشان کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی حرکت دسته عزاداری از ساعت 10 صبح به سمت مسجد نور می باشد.

 همچنین مصطفی تکلو معاون اداری و مالی مدرسه علمیه امین الدوله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا پنجشنبه دوم آذر ماه در ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام ظفر قاسمی می باشد.

وی در ادامه گفت: همچنین مراسم شب‌های دهه اول محرم از بعد از نماز مغرب و عشاء شروع می شود که سخران این مراسم حجت الاسلام میرهاشم حسینی می باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه امین الدوله در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)، جنب امام‌زاده سید اسماعیل، بازار حضرتی کوچه شهید براداران نیری واقع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی مازندرانی متولی مدرسه علمیه امام حسین(ع) ری نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری دهه اول ماه محرم بعد از نماز مغرب و عشاء خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شمس می باشد و علاقمندان می توانند به شهرری، 35 متری امام حسین(ع)، روبروی سپاه پاسداران، کوچه شهید عباس صاحب الزمانی مدرسه علمیه امام حسین(ع) ری مراجعه نمایند.

حجت الاسلام محمد طالبی معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اسلامشهر در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذرماه از ساعت 7 تا 8:30 صبح خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم حجج اسلام ایزدی، علی اکبر و حسینی می‌باشند و علاقمندان می توانند به اسلامشهر، خیابان ابن سینا، مدرسه علمیه امام صادق(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام مهدی بابایی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) پرند در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری از شنبه 27 آبان ماه تا چهارشنبه یکم آذر ماه از ساعت 7 تا 8:30 خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم حجج اسلام بابایی، خطیبی، محمدنیا، افشار و کوثری می‌باشند و علاقمندان می توانند به پرند، میدان استقلال، مدرسه علمیه امام صادق(ع) مراجعه نمایند./9592/ت301/ص

ارسال نظرات