۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۶۶۴
نماینده خبرگان رهبری:

فرهنگ بسیج با آرمان حسینی زینت یافته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که فرهنگ و روحیه بسیج لازمه تعالی و عزت کشور است، گفت: فرهنگ بسیج با آرمان حسینی زینت یافته است.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار بسیجیان شهرستان مراغه اظهار داشت: بسیج در طول 33 سال گذشته از بدو تاسیس همواره حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

وی با بیان این‌که آرمان های بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی الگویی برای آزادیخواهان و الهام بخش ستمدیدگان برای رهایی از ظلم و ستم طاغوت‌ها است، افزود: بسیجیان در کنار پاسداران برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در تلاش و تکاپو هستند.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که نقش آفرینی امروز بسیج در عرصه های علمی و فناوری چشم جهانیان را خیره کرده است، خاطر نشان کرد: روحیه و معرفت بسیجی باید در سطوح مختلف اجتماعی فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد به سرمنزل برساند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام بخش نهضت های اسلامی و آزادی بخش مردم مسلمان منطقه بوده است، افزود: امروزه دنیا نسبت به نتایج ارزنده بهره‌گیری از تفکر بسیجی آگاه شده و همگان سعی دارند تا با استفاده از این تفکر به اهداف مختلف خود دست یابند.

 

وی با بیان این‌که فرهنگ بسیج با آرمان حسینی زینت یافته است، افزود: تفکر بسیجی آنگاه که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفان در میان باشد، صیقل دهنده شمشیر عدالت‌جو و ظلم‌ستیز رزمندگان و استحکام‌بخش گام‌های استوار همراهان و یاران رسول‌الله خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: آرمان و تفکر متعالی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین و مقاومت اسلامی هم اکنون به ثمر نشسته و انقلاب اسلامی میوه های آن را در جهان اسلام مشاهده می کند، در حقیقت پیروزی های مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی از ثمره های آن است.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که بسیج توانسته با اقتدار و ایمان دست توطئه‌چینان و استکبار جهانی را از کشور کوتاه کند، گفت: رسالت اصلی بسیج حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این امر با ترویج مبانی و مختصات ولایت مداری در میدان عمل محقق خواهد شد.

 

همچنین سرهنگ نصیر بخشی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با تأکید بر آمادگی و جانفشانی بسیج برای تعالی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هم اکنون مهم ترین دغدغه سپاه از بعد فرهنگی، علمی و اقتصادی است تا بتواند انقلاب را در این عرصه ها به خودکفایی برساند./935/پ202/ب

ارسال نظرات