۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۸۴۲
حجت الاسلام گواهی:

آمریکا از شکار پهباد درس سنگینی گرفت و از خواب غفلت بیدار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ گفت: آمریکا فکر می‌کند هر کاری که بخواهد می‌تواند بکند و در هرجا که میلش باشد می‌تواند نفوذ کند و آن منطقه را رصد کند اما با این اتفاق میمون درس سنگینی گرفت و از خواب غفلت بیدار شد.
حجت الاسلام عبدالعي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در رابطه با شکار کردن پهباد امریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حدود یک سال پیش نیز پهبادی دیگر در دام نیروهای ارزشمند سپاه افتاد و امسال هم با این نفوذ قصد داشتند تا قدرت نظامی و اقتدار دفاعی ما را محک بزنند و متوجه شوند که در چه وضعیتی به سر می‌بریم.

وی با اشاره به این‌که امریکا که معتقد است همیشه در بهترین وضعیت قرار دارد گفت: آمریکا فکر می‌کند هر کاری که بخواهد می‌تواند بکند و در هرجا که میلش باشد می‌تواند نفوذ کند و آن منطقه را رصد کند اما با این اتفاق میمون درس سنگینی گرفت و از خواب غفلت بیدار شد.

حجت الاسلام گواهی با تاکید بر این‌که امریکا در خراب‌کاری‌های خود مورد حمایت سازمان‌های بین المللی است افزود: دیپلمات‌های خارجی کشور ما به شدت پیگیر این مسئله خواهند بود ولی امریکا کشوری نیست که بخواهد پیروی کند، آن‌ها با سوابقی که در کشورهای بی‌دفاع از خود به جا گذاشته‌اند نشان داده‌اند که متوجه هیچ دیپلماسی نیستند و همیشه از زور خود در حل مسایل استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ پیام این نفوذ را برای ما مراقبت بیشتر خواند و ابراز داشت: که شاید امریکا بعد از این‌کار خود از ما معذرت خواهی هم بکند اما قطعا این کار را به عمد و برای آزمایش اقتدار دفاعی ما انجام داده‌اند و خواهند داد.

وی افزود: ما با شکار این پهباد به آن‌ها ثابت کردیم که همیشه بیداریم و نیروهای مسلح کشور وجب به وجب این خاک را تحت کنترل خود دارد و اجازه ورود هیچ دشمنی را به آن نمی‌دهد.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: امریکا باید مراقب باشد و بفهمد که آزموده را آزمودن خطاست؛ چرا که ما در 8 سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی خود دفاع کردیم اکنون هم با اقتدارتر از گذشته آماده دفاع هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در پایان اظهار داشت: به علت این‌که اشتباه از جانب امریکا بوده است هیچ پیامد منفی برای کشور ما دربرنخواهد داشت چرا که ایران هیچ وقت شروع کننده جنگ نبوده و نخواهد بود بلکه فقط به دفاع خواهد پرداخت./9598/ت302/ص

ارسال نظرات