۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۵۰۴۷۳
سردار نقدی:

الگوهای صحیح مصرف در کشور نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید الگوهای صحیح مصرف در کشور نهادینه شود و به جای استفاده از کالاهای خارجی از کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در گردهمایی مسؤولان اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: هر یک از این دو مسأله ارتباطی نزدیک با سبک زندگی اسلامی دارند.

 

وی با بیان این‌که فرهنگ مصرف‌گرایی و خرید کالاهای خارجی در کشور رواج یافته است، خاطرنشان کرد: باید الگوهای صحیح مصرف در کشور نهادینه شود و به جای استفاده از کالاهای خارجی از کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم، متاسفانه استعمارگران در طول سالیان متمادی مصرف‌گرایی را در کشور رواج داده اند.

 

سردار نقدی با تأکید بر این‌که ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای تولید داخل لازمه پویایی اقتصاد کشور است، تصریح کرد: رسانه‌های غربی گاه با رواج مصرف‌گرایی عامل جایگزینی ضدارزش‌ها به جای ارزش‌ها شده‌اند، حاصل این مسأله آن می شود که فرهنگ کار در جامعه کنار گذاشته شده و استفاده از لوازم آرایشی تبدیل به ارزش می شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان با شکست در عرصه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی به دنبال جنگ فرهنگی و روانی با نظام اسلامی ایران است، اظهار داشت: شکار پهپادهای فوق مدرن جاسوسی آمریکا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که ایران یکی از پیشرفته‌ترین نیروهای مسلح دنیا را داراست.

 

وی با تأکید بر این‌که حمله نظامی به ایران امری محال و دور از ذهن است، گفت: ادعای حمله نظامی به ایران پس از شکست مفتضحانه غرب در جنگ تحمیلی 8 ساله، همواره وجود داشته است و اظهارات اخیر مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی تازگی ندارد، آنان اگر قدرت حمله به ایران داشتند، لحظه ای درنگ نمی کردند.

 

سردار نقدی با بیان این‌که ترور، تهدید، تحریم و  کارشکنی‌های سیاسی همه در راستای براندازی نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: جنگ اقتصادی و تحریم برای ملت ایران مسأله جدیدی نیست، چراکه این ملت بیش از سه دهه زیر شدیدترین تحریم‌های اقتصادی غرب بوده اند و امتحان خود را پس داده اند.

 

سردار نقدی همچنین در جریان سفر به استان زنجان به همراه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) این استان با خانواده شهید حمید احدی دیدار و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: تمام دستاوردها و توفیقات نظام حاصل خود پاک شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

 

همچنین رییس سازمان بسیج مستضعفین، با خانواده شهید شهریاری دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید شهریاری از برگزاری کنگره بزرگ شهدای جهاد علمی در روزهای آینده خبر داد./935/پ203/ب

ارسال نظرات