۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۵۰۷۱۰
با موضوع بررسی موسیقی از دیدگاه اسلام؛

نشست کرسی آزاد اندیشی در مدرسه علمیه دهدشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست کرسی آزاد‌اندیشی با رویکرد «موسیقی از دیدگاه اسلام» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهر دهدشت برگزار شد.
کرسي هاي آزاد انديشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، نشست کرسی آزاد‌اندیشی با رویکرد «موسیقی از دیدگاه اسلام» صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهر دهدشت برگزار شد.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام میرهاشمی، استاد حوزه علمیه، محمودی، استاد دانشگاه‌ دهدشت ‌و حجت‌الاسلام ثابت، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آزاد خردمند‌، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، در حاشیه این مراسم وجود کرسی‌های آزاد‌اندیشی را مفید دانست و با اشاره به این که نسل های آینده ساز در حوزه و دانشگاه وجود دارند خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که نسل پویا و فعال دانشجو و طلبه فعالیت می کند، کرسی‌های آزاد‌اندیشی می‌تواند به‌نوعی گره از سؤالات فکری این قشر تحصیل کرده باز کند.

وی پیرامون موضوع برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این دو نهاد تأثیر گذار تصریح کرد: خط قرمز و سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی توجه به فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری در این رابطه است و به یقین موسیقی که حالت غنا داشته باشد از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز پخش دریافت نمی کند.

گفتنی است در پایان این نشست تعداد 120 ‌جلد کتاب‌ از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به کتابخانه حوزه علمیه خواهران این  شهرستان اهدا شد./9458/پ203/ب

ارسال نظرات