۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۵۱۰۵۹

آثار پژوهشی طلاب جمع آوری می شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از جمع آوری آثار پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان خبرداد.
معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، مسؤول معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از جمع آوری آثار پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان خوزستان خبرداد.

وی با بیان این که این اقدام در راستای ارتقای سطح پژوهشی طلاب انجام می شود، گفت: معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و کنکاش در علوم دینی و علوم نوین، فراخوانی را با عنوان «فراخوان مقالات علمی پژوهشی» در سراسر استان اعلام کرده است.

حجت الاسلام آلبکل در ادامه افزود: تنها آثاری قابل پذیرش هستند که معیارهای لازم برای کتاب، کتابچه و مقاله شدن را داشته باشند و این که یک طلبه با جست و جو در اینترنت بخواهد مقاله ای چند صفحه ای را ارائه کند، قابل پذیرش نیست.

معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به هدف فراخوان مقالات علمی پژوهشی طلاب، تصریح کرد: شناسایی و حمایت از پژوهشگران حوزوی استان، توسعه و گسترش فرهنگ پژوهش و کتاب خوانی با نشر آثار جذاب و کاربردی و جهت دهی به تحقیقات به منظور رفع نیاز روز جامعه، از اهداف معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در راستای فراخوان مقالات علمی پژوهشی طلاب است.

وی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان در فراخوان مقالات، گفت: سابقه تحصیل یا تدریس در مدارس علمیه استان خوزستان و بررسی و ارزیابی آثار از سوی اساتید سطح 3 حوزه قبل از ارائه به دبیرخانه جشنواره از شرایط دریافت آثار طلاب است.

حجت الاسلام آلبکل بیان داشت: پژوهشگران مدارس علمیه می توانند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره، واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی، جنب مسجد اعظم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، واحد آموزش پژوهش تحویل دهند.

معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود، اظهار داشت: پس از جمع آوری آثار علمی پژوهشی طلاب و انتخاب برترین های آنها، نمایه ای از این آثار در اطلس جامع علمی پژوهشی استان درج خواهد شد./9465/ت302/ب

ارسال نظرات