۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۵۲۴۳۷
آیت الله صفایی بوشهری:

بانوان با حضور به موقع در عرصه های مختلف توطئه دشمن را خنثی کنند

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حضور آگاهانه و به موقع بانوان در صحنه های مختلف را سبب خنثی سازی نقشه های دشمنان خواند و گفت: بانوان مسؤولیت سنگین حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را عهده‌دار هستند.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري - نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شب گذشته در دیدار بانوان فرهیخته استان، با بیان این که مسؤولیت بانوان فرهیخته همچون حضرت زینب (س) است، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و بانوان، مسؤولیت سنگین حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را عهده‌دار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف نظام را بسیار مهم دانست و گفت: به سبب این که تهاجمات اصلیِ جنگ نرم دشمنان بر روی مسائل بانوان متمرکز شده است، بانوان باید با حضور به موقع و آگاهانه‌ خود در صحنه‌های دینی، مذهبی و سیاسی نظام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تحول عظیم تاریخی که به وسیله انقلاب اسلامی به وجود آمده، افزود: هنوز جایگاه انقلاب اسلامی ایران در جغرافیا و نمای تاریخ روشن نشده است؛ از این رو باید تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت گیرد.

استاد عالی حوزه علمیه بوشهر در ادامه سخنان خود با یادآوری هجمه های سنگین جبهه استکبار و ضد دین به انقلاب اسلامی و مردم ایران، تصریح کرد: مردم همواره با بصیرت، صبر، مجاهدت و ولایتمداری در کنار مقام ولایت بوده‌اند و با همه وجود از حریم ولایت دفاع می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بوشهر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی انقلاب دانست و اظهار داشت: خون شهدا در درخت انقلاب جاری شده است؛ از این رو حراست از انقلاب به معنی حراست از خون شهیدان و آرمان‌های بلند آنها است.

وی تهاجمات سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان نظام را نشان از ارزش والای انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: می‌توان بزرگی و ارزش انقلاب را با سنجش دشمنان و مخالفان نظام سنجید./9454/د102/ج

ارسال نظرات