۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۵۴۴۴۲
امام جمعه موقت اهواز:

با تمام وجود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش ها در برهه کنونی، نیازمند دفاعی همه جانبه است، ابراز داشت: مبلغان باید با صبر و حوصله به سؤالات و شبهات جوانان پاسخ دهند.
با تمام وجود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، شب گذشته در همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از فعالیت ارزشمند مبلغان در ماه های محرم و صفر قدردانی کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به پویایی حوزه علمیه خوزستان نسبت به گذشته اظهار داشت: خوشبختانه جهت اعزام مبلغ در ماه های تبلیغی، نیازی به مبلغ از خارج از استان نداریم و مبلغان بومی جهت نشر معارف دینی به مناطق مختلف اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که مبلغان نباید به مداح تبدیل شوند، ابراز داشت: مداحی افتخار بزرگی است؛ یک مبلغ باید کار تبلیغ خود را انجام دهد و مردم را با رسالت اهل بیت(ع) آشنا کند.

وی با بیان این که تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش ها در برهه کنونی، نیازمند دفاعی همه جانبه است، ابراز داشت: مبلغان باید با صبر و حوصله به سؤالات و شبهات جوانان پاسخ دهند.

استاد حوزه علمیه تسلط به علم روز را نیاز مبلغان دانست و افزود: پاسخگوئی به شبهات از طریق منبر امکان پذیر نخواهد بود بلکه باید با برگزاری کارگاه مشاوره در زمینه های مختلف به این شبهات پاسخ داد.

مبلغان مردم را برای خلق حماسه ای دیگر دعوت کنند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نزدیکی به ایام الله 22 بهمن و اهمیت حضور مردم در این راهپیمایی تصریح کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی در برهه کنونی روحانیت باید پناه مردم در این شرایط باشد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به انتخابات مهم و اثر گذار ریاست جمهوری در سال 92 اظهار داشت: مبلغان باید با الگو برداری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در راستای تبیین سخنان ایشان مردم را جهت خلق حماسه ای دیگر دعوت کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که انتخابات برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است ابراز داشت: ابتدا باید نسبت به حضور حداکثری مردم تلاش کرد و سپس باید فردی صالح از سوی کاندیدها را به عنوان رییس جمهور انتخاب کرد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات