۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۵۶۰۳۰
حوزه علمیه ارومیه در بیانیه ای:

راهپیمایی 22بهمن دشمنان را حیرت‌زده خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ملّت ایران با حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، دشمنان انقلاب، اسلام و ولایت فقیه را حیرت زده خواهند کرد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، طلاب و فضلای حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای بر حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند.

 

در این بیانیه اعلام شده است: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر ضمن تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و میثاق مجدد با مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای و با سپاس و قدردانی از حضور به موقع و همیشگی ملّت بصیر و فهیم ایران اسلامی در تمام صحنه های نظام اسلامی حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت.

 

در این بیانیه آمده است: اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه نیز همگام و همراه مردم شریف و شهید پرور ارومیه در راهپیمایی 22بهمن که روز تجلّی حضور ملّت رشید ایران اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان است را به رخ جهانیان خواهند کشاند و دشمنان این نظام الهی را با تمام تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی تحمیلی که بر علیه ملّت ایران تدارک دیده اند، با حضور پر شور خود مبهوت خواهند کرد.

 

در بیانیه حوزه علمیه ارومیه آمده است: اینک چشم امید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران به حضور در صحنه حماسی راهپیمایی 22بهمن ملّت ما دوخته شده که آیا این مردم با تمام مشکلات، فشار ها و تحریم های اقتصادی و سیاسی و (گاهی با اختلافات جریان های سیاسی کشور) آیا باز، پای دفاع از اصول و آرمان های کشورشان و در حمایت از مقتدایشان پا بر جا مانده و می خروشند و یا خدای ناکرده سست شده اند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: به یقین و با فضل و لطف الهی، ملّت شریف ایران و حوزویان عزیز به همراه سایر اقشار شریف و شهید پرور ارومیه در 22بهمن با حضور در راهپیمایی دشمن شکن خود، سربلندی همیشگی ایران اسلامی را جشن گرفته و دشمنان انقلاب، اسلام و ولایت فقیه را حیرت زده خواهند کرد./935/د101/ب

ارسال نظرات