۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۵۷۴۷۶
سردار نقدی:

کوتاه آمدن در برابر آمریکا نفرین شهدا را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین به طرح مسأله مذاکره با آمریکا از سوی برخی ها اشاره کرد و با تأکید بر این که هر فردی بخواهد در برابر مذاکره با آمریکا کوتاه بیاید نفرین و قهر شهدا او را در بر می گیرد، گفت: مهم ترین پیام شهدا مقاومت و ایستادگی است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در یادواره 28 تن از بانوان شهید مازندران که در مرکز استان برگزار شد، با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس، گفت: بانوان با دفاع عاشورایی خود همواره در مسیر دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی پیشگام بودند.

 

وی با اشاره به این که 220 هزار شهید در 34 سال اخیر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، ادامه داد: از این تعداد هفت هزار نفر از بانوان این کشور بودند و این موجب افتخار زنان ایران اسلامی است.

 

سردار نقدی بانوان شهید را الگویی برای دختران امروز جامعه ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان به ویژه دختران جوان باید بانوان شهیده را الگوی خود در همه امور زندگی قرار دهند.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب تکامل انسان ها توصیف کرد و با بیان این که انقلاب ملت ایران تمایز بسیاری با دیگر انقلاب های دنیا دارد، تصریح کرد: نهضت عظیم امام خمینی (ره) موجب تکامل انسان ها شد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که انقلاب اسلامی انسان ها را از بند طاغوت نجات داد و آنها را در مسیر عبودیت خداوند متعال قرار داد، بیان داشت: انقلاب عظیم ملت ایران طاغوت را کنار زد و انسان ها را از بند طاغوتیان نجات دارد و آزاد کرد.

 

سردار نقدی در ادامه سخنان خود نگاه اسلام به زنان را نگاهی ارزش آفرین و متعالی خواند و خاطرنشان کرد: متأسفانه نگاه غرب به زن یک نگاه ابزاری است، این در حالی است که اسلام ناب زمینه تعالی زن را فراهم کرده است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه حضور زن در اجتماع را فراهم کرده است، گفت: حضور بانوان در اجتماع ضروری است، اما این حضور باید با حفظ حجاب و پاکدامنی باشد.

 

نقدی با تأکید براین که غرب به دنبال گرفتن پاکدامنی زنان به اسم آزادی است، خاطرنشان کرد: آنها با تبلیغات رسانه ای گسترده خود در این عرصه تنها در پی متزلزل کردن جایگاه زنان هستند.

 

نقدی با بیان این که همه تلاش دشمنان گرفتن عفت وحجاب زنان جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: غرب برای تحقق این هدف شوم خود از هر ابزاری استفاده می کند و ما باید هوشیار باشیم.

 

وی با تأکید براین که اسلام بهترین زینت برای یک زن را حجاب می داند، گفت: نگاه اسلام به زن یک نگاه ارزش آفرین است و با دیدگاه های غربی کاملاً متفاوت است.

 

نقدی با بیان این که همه تلاش رژیم پهلوی محو حجاب در جامعه ایرانی بود، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر ارزش های دینی به ویژه حجاب را دوباره احیا کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مسأله مذاکره با آمریکا از سوی برخی ها اشاره کرد و با تأکید بر این که هر فردی بخواهد در برابر مذاکره با آمریکا کوتاه بیاید نفرین و قهر شهدا او را در بر می گیرد، گفت: مهم ترین پیام شهدا مقاومت و ایستادگی است و اگر قرار بود با آمریکا صلح کنیم دیگر نیازی نبود که همه شهید و جانباز تقدیم انقلاب کنیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات