۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۵۸۵۶۵
امام جمعه سراب:

رفتار غرب در برابر سوریه و بحرین تناقض دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که استبداد و دیکتاتوری بحرین از سوی غرب نادیده گرفته شده است، گفت: رفتار غرب در برابر سوریه و بحرین متناقض است.
بحرين

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، در خطبه های امروز نمازجمعه این شهرگفت: رفتار دوگانه و متناقض غرب در برابر سوریه و بحرین برای افکار عمومی جهان قابل قبول نیست.


وی افزود: در حالی برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در سوریه توسط غرب و کشورهای حامی غرب در منطقه در بوق و کرنا زده می شود که در کشور شیعه نشین بحرین استبداد و دیکتاتوری نادیده گرفته شده و شیعیان مورد آماج حمله های ددمنشانه قرار می گیرند.


امام جمعه سراب با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کشور تصریح کرد: مردم رییس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که در فعل و گفتار مطیع محض ولایت فقیه باشد.


وی صرف اطاعت لسانی از ولایت فقیه را کافی ندانست و افزود: اطاعت پذیری از ولایت باید در تمام اعمال و رفتار رییس دولت متجلی شود.


حجت الاسلام اکرمی بر بی طرفی تریبون نمازجمعه و امام جمعه در انتخابات تاکید و افزود: در خطبه های نمازجمعه شاخص ها و معیارهای انتخاب سالم مطرح خواهد شد.


امام جمعه سراب در ادامه خطبه های نماز جمعه کسب سرمایه حلال را در اسلام عملی تاکید شده دانست و ابرازداشت: باید از سرمایه گذاران حمایت کرده و با بسترسازی برای فعالیت انها زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم کرد./949/پ202/س

ارسال نظرات