۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۶۰۷۲۴
نماینده خبرگان رهبری:

خلق حماسه سیاسی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: دشمنان از کوچکترین فرصت و غفلت مسؤولان و مردم به دنبال ضربه به کشور اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب مدارس علمیه مراغه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های متمادی همواره بر اصلاح زیرساخت های اقتصای کشور تأکید داشتند، چنانکه این دغدغه در نامگذاری هر سال مشهود بوده است.

 

وی تعلل در عمل به توصیه های رهبری را عامل عقب ماندگی کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر دو دهه قبل که رهبری بر رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی تأکید داشتند، مسؤولان تدابیر لازم را اتخاذ می کردند، دیگر امروز دشمنان نمی توانستند از ره‎آورد تحریم های اقتصادی بر کشور فشار وارد کنند.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که عمل به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی »ضرورت دارد، تصریح کرد: دیگر هیچ گونه غفلتی در شرایط فعلی نظام قابل گذشت نیست، چراکه دشمنان از کوچکترین فرصت و غفلت مسؤولان و مردم به دنبال ضربه به کشور اسلامی ایران هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که خلق حماسه سیاسی زمینه‌ساز استقلال اقتصادی کشور است، گفت: ملت ایران باید با حضور پرشور در پای صندوق های رأی به دشمنان ثابت کند که همیشه در صحنه حضور داشته و به آرمان های انقلاب پایبند است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که فارغ از نتیجه انتخابات، اصل حضور مردم در پای صندوق های رای از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات خرداد پاسخ دندان‌شکن و محکمی در برابر تهدیدها، تحریم ها و فشارهای استکبار جهانی خواهد بود.

 

وی موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی را با اقتدار، صلابت و حساب شده دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در نخستین موضع‌گیری سال جدید به صراحت اعلام کردند که حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای منطقه در صورت ارتکاب خطا در برابر ملت ایران به یقین صورت خواهد گرفت.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که بایستی مهندسی فکری بر مواضع و سخنان رهبری صورت گیرد، گفت: محافظت از سوریه در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به عنوان خط مقدم مبارزه با نظام سلطه، امری ضروری برای مسلمانان به ویژه ملت ایران محسوب می شود./935/پ202/ب

ارسال نظرات