۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۶۰۹۱۱
آیت الله نورمفیدی:

همه ظرفیت‌های کشور در جهت تقویت جایگاه بین المللی استفاده شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به این که امروز باید از همه ظرفیت های کشور به منظور تقویت جایگاه بین المللی استفاده شود، بیان داشت: خوشبختانه رشد کشور در عرصه های علمی، آموزشی و صنعتی کشورمان را در یک جایگاه مناسب در عرصه جهانی قرار داده است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیداراعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی گفت: نظام اسلامی برای رسیدن به این جایگاه مشکلات و سختی های بسیاری پشت سر گذاشته است.

 

وی با اشاره به این که افراد بسیار زیادی در راه عزتمندی و عظمت ایران اسلامی به شهادت رسیدند، افزود: این نظام دینی به همین آسانی به دست نیامده بلکه با مقاومت و ایستادگی ملت تحقق یافته است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که  عده ای در این کشور تنها نام نظام و انقلاب را همراه خود دارند، بیان داشت: متأسفانه این افراد هیچ اعتقاد مبنایی و ریشه ای به نظام و انقلاب ندارند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که افرادی که اعتقاد ریشه ای به نظام و انقلاب ندارند خیلی زود دلسرد و زمین گیر می‌شوند، خاطرنشان کرد: اما در برابر همین گروه عده ای نیز هستند که اعتقاد مبنایی و ریشه‌ای به انقلاب دارند و به همین دلیل تا به امروز با صلابت همه مشکلات و سختی را تحمل کرده اند و همچنان قدرتمندانه حضور دارند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که ملت ایران اسلامی مشکلات و سختی ها را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: اگر اعتقاد ما به نظام ریشه ای باشد هیچ گاه در برابر مشکلات دلسرد نخواهیم شد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا وهمچنین حرکت های قبل از پیروزی انقلاب  متمایز است، ادامه داد: این انقلاب عظیم با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و این ملت نخواهند گذاشت تجربه های گذشته اتفاق افتد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که ملت ایران با همه توان در برابر دشمنان و مخالفان نظام ایستاده اند و اجازه تحرک به آنها را نمی دهند، بیان داشت: مشکلات نمی تواند خللی در اراده ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب ایجاد کنند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نظرات و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مسائل مربوط به نظام همان نظرات امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: بنده اعتقاد راسخ دارم که مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل یک هدف واحد را دنبال می کنند و می خواهند نظام به آن دست پیدا کند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که امروز باید از همه ظرفیت های کشور به منظور تقویت جایگاه بین المللی استفاده شود، بیان داشت: خوشبختانه رشد کشور در عرصه های علمی، آموزشی و صنعتی کشورمان را در یک جایگاه مناسب در عرصه جهانی قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود به مسأله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند یکی از راهکارهای مذاکره این است که آمریکایی ها دست از دشمنی با ملت ایران بردارند./950/پ202/س

ارسال نظرات