۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۶۱۳۶۴
آیت الله نورمفیدی:

برای ورود برخی جریان‌ها در عرصه انتخابات باید محدودیت ایجاد شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم در کشور گفت: باید برای ورود برخی گروه ها و جریان ها محدودیت قایل شویم، البته این محدودیت نباید آنقدر بسته باشد که نتوانیم نیروهای خود را تحمل کنیم.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کشور گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب برای تحقق این شعار همه گروه های معتقد به نظام، انقلاب و ولایت با سلایق مختلف سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که گروه هایی که به انقلاب، ارزش های انقلاب، نظام، قانون اساسی و به ویژه ولایت توجه خاص دارند می توانند در عرصه حضور پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: همه سلایق که این چارچوب را قبول دارند و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی که یکی از اصولش ولایت فقیه است، را قبول دارند، باید حضور داشته باشند.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: باید برای ورود برخی گروه ها و جریان ها محدودیت قایل شویم، البته این محدودیت نباید آنقدر بسته باشد که نتوانیم نیروهای خود را تحمل کنیم و یا آنقدر باز باشد که هر کس بخواهد وارد شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی اعتقاد داشتند که فرقه ضاله بهائیت چون شهروند هستند حق دارند به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات و رقابت شوند که من به شدت به آنان برخورد کردم و این در واقع همان محدودیت مدنظر است.

 

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: البته این مقتضی است که فضا امنیتی نباشد، زیرا فضای امنیتی درست کردن، به صلاح کشور نیست و چاره ای نداریم با توجه به شرایط امروز، فضا را با رعایت اصول و موارد مذکور باز کنیم.

 

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شخصیت های درجه اول دلسوز به معنای واقعی بیایند، بسیار عالی است؛ از این رو معتقدم یک شخصیتی که هم توانمند باشد و هم در کارها همه نیروهای انقلاب را جمع کند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: برای اهداف و تعالی و پیشرفت کشور، کسانی که دلشان به معنای واقعی برای این انقلاب می سوزد، باید وارد شوند و نباید خود را در این محدودیت ها محصور کنیم و این نظر را هم به برخی مسؤولان بالا دستی اعلام کرده ام تا در گام های بعدی بتوانیم از شخصیت های درجه اول دلسوز کشور استفاده کنیم.

 

امام جمعه گرگان گفت: در شرایط فعلی یک اصولگرا اصلاح طلب یا یک اصلاح طلب اصولگرا که بتواند مسائل داخلی را به خوبی مدیریت کند و توانمند و دارای صعه صدر باشد، گزینه مناسبی برای انتخابات است./950/پ202/س

ارسال نظرات