۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۶۲۹۸۸
امام جمعه فاریاب کرمان:

انتخابات شکوهمند در گرو هوشمندی مردم در برابر فتنه‌گران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فاریاب کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات دوره یازدهم، بر هوشیاری مردم و گروه‌هایی مختلف اجتماعی در برابر هرگونه فعالیت فتنه‌گران تأکید کرد.
فتنه 88

حجت الاسلام رفیعی، امام جمعه شهرستان فاریاب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تبیین شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» که رهبر معظم انقلاب برای سال جدید نامگذاری کردند، گفت: یکی از مصادیق مهم حماسه سیاسی شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخاب یک فرد اصلح برای این جایگاه مهم است.

وی با بیان این که مردم ما باید از جهت سیاسی دارای بصیرت و آینده‌نگری باشند، اظهار داشت: اهمیت این دوره از انتخابات کمتر از انتخابات گذشته نیست با این نگاه که انتخابات در کشور ما همواره مورد توجه مجامع بین المللی و کشورهای دیگر است.

امام جمعه شهرستان فاریاب با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند رییس جمهور آیند باید نقط ضعف های دولت قبلی را ببیند تا در دولت آینده تکرار نشود، ابراز داشت: در زمینه اقتصادی هم باید از گروه های متخصص استفاده شود تا مملکت بحران زده نشود.

 وی بر هوشیاری مردم و گروه‌هایی مختلف اجتماعی در برابر هرگونه فعالیت فتنه گران در ایام انتخابات تأکید کرد.

حجت الاسلام رفیعی همچنین با اشاره به فضای فرهنگی کشور و وضعیت کنونی آن در عملکرد دولت خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم این است که در دولت های قبلی بودجه‌های برای امور فرهنگی کشور اختصاص داده می شد؛ اما زمانی که بوجه کم می آمد از بودجه های فرهنگی کم می کردند؛ این اقدام به صلاح کشور نیست و امیدواریم در دولت جدید شاهد این آسیب جدی نباشیم./911/ت302/س

ارسال نظرات