۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۶۵۵۸۷

فرمانده جدید پدافند هوایی محرم شاهرود معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیران سازمانها باید به افراد شایسته میدان دهند تا بتوانند خودشان را نشان دهند.
فرمانده جدید پدافند هوایی محرم شاهرود معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سردار سرتیپ عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی فرمانده جدید گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود اظهار داشت: در رأس یک سازمان یک مدیر کارآمد می تواند انسان را به سعادت برساند.

 

وی با اشاره به این که بصیرت باید از مدیر سرریز و به زیرمجموعه منتقل شود اظهار داشت: اگر مدیر بصیرت و تدبیر نداشته باشد چگونه می تواند سازمان به سمت سعادت و رستگاری ببرد.

 

عراقی خطاب به فرماندهان نظامی گفت: در سازمان حتما مشورت کنید چه آن شخص کوچکتر و چه بزرگتر از شما باشد.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر تقسیم کار در زیرمجموعه و تخصصی کردن کارها بیان داشت: چیدمان آدمها در سازمانها می تواند سازمان را به سمت هدف آرمانی سوق دهد.

 

 عراقی افزود: در بحث مدیریت می گویند هر وقت در سازمان پیروز شدید از پشت شیشه نگاه کن اما وقتی شکست خوردید برو جلوی آینه و بگو من نتوانستم اداره کنم.

 

وی افزود: در کشور ایران تمام شکستها برای زیرمجموعه و پیروزی برای مدیران است.

 

جانشین فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم با بیان این که باید فضا را برای انسانهای توانمند باز گذاشت گفت: مدیران سازمانها باید به افراد شایسته میدان دهند تا بتوانند خودشان را نشان دهند.

 

عراقی تصریح کرد: با تدابیری که فرماندهی کل قوا دارند پدافند هوایی سپاه جزء اولویتهای اول سپاه پاسداران است.

 

وی آموزش را یکی از نیازهای یگان های نظامی عنوان کرد و خطاب به کارکنان گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود اظهار داشت: باید به دنبال بروز کردن خودتان باشید و فرمانده باید این را پیگیری کند و به شما آموزش دهد.

 

در این مراسم سردار سرتیپ دوم عبدالرحیم ابراهیمیان به عنوان فرمانده جدید گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود معرفی و از زحمات سردار سرتیپ دوم علی محمد احمدی فرمانده سابق این گروه تقدیر شد./901/پ202/ب

ارسال نظرات