۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۶۶۸۸۵
با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

نخستین همایش مبلغان ورزشی کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش مبلغان ورزشی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم روز شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری در ری برگزار می‌شود.
حضور معاون تبليغ حوزه هاي علميه در ورزشگاه آزادي

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که «محیط ورزشی ما باید محیط عفیفی باشد»، نخستین همایش مبلغان ورزشی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران، مدیران مرتبط کشوری و انتظامی و روحانیان همکار در این طرح، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری همایش مبلغان ورزشی کشور، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در اماکن ورزشی کشور، بیان تجارب حاصله و نکوداشت موفقیت‌های کشب شده در ارتباط با جوانان هوادار تیم‌های مختلف ورزشی است.

شایان ذکر است، روحانیان مشاور از حوزه‌های علمیه قم و تهران تا به حال در پانزده طرح در استادیوم فرهنگی و ورزشی آزادی تهران حضور داشتند که سبب ایجاد جریانی نو و تأثیرگذار در ساماندهی فرهنگی و اجرایی برنامه‌های تربیتی وزارت متبوع برای تماشاگران حاضر در میادین ورزشی رشته پرطرفدار فوتبال، شده است.

گفتنی است، این همایش روز شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری، ساعت 9 تا 12:30 در تالار شیخ صدوق شهر ری واقع در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار می‌شود./997/د101/ن

ارسال نظرات