۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۶۷۰۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه:

تفکر بسیجی معادله نبرد را در منطقه تغییر داده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تغییر ماهیت نبرد از متقارن به نامتقارن را پیامد نبرد 34 ساله انقلاب اسلامی با استکبار عنوان کرد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در همایش سیاسی علما و روحانیون شهرستان شاهرود که با عنوان «حماسه سیاسی در پیچ تاریخی» در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد اظهار داشت: آنچه برای آمریکا مشکل آفرین شده است تفکر اسلام با تکیه بر اسلام علوی و نبوی است.

وی با بیان این که نبرد 34 ساله انقلاب اسلامی ایران چهار پیامد داشته است افزود: پیامد اول این نبرد 34 ساله تبدیل تقابل جبهه سوسیالیسم و سرمایه داری به تقابل بین اسلام و کفر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تغییر ماهیت نبرد از متقارن به نامتقارن را پیامد دوم نبرد 34 ساله انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: آنچه معادله نبرد را تغییر داد و در خاورمیانه تاثیرگذار است ساخت موشک فجر 5 و تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی پیامد سوم نبرد 34 ساله انقلاب اسلامی را تمرکز دشمن بر روی خاورمیانه بیان کرد و گفت: جنگ تحمیلی علیه ایران، حمله آمریکا به عراق، جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 22 روزه و جنگ هشت روزه غزه نشان می دهد دشمن بر روی خاورمیانه متمرکز شده است و علت این تمرکز هم ترس و احساس خطر از اسلام ایران و ذخایر فسیلی خاورمیانه است.

وی اظهار داشت: پیامد چهارم این نبرد الگوسازی مقاومت است که به دنیا صادر کردیم که تنها راه در برابر دشمن، مقاومت است.

 حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه تصریح کرد: امکان حل مساله هسته ای وجود دارد به شرط آن که چاشنی آن یک رییس جمهور مقتدر و مقاومت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در آستانه انتخابات آمریکایی‌ها دو سناریوی اقتصادی و سیاسی را طراحی کرده اند، گفت: سناریوی اقتصادی شکست اراده مردم از طریق پایین آوردن ارزش پول ملی است و سناریوی سیاسی اخلال در انتخابات است.

 حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با تأکید بر این که ولایت فقیه تضمینی برای اصل بقای نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در انتخابات بر دو مساله حضور پرشور مردم و انتخاب فردی که بتواند جامعه را اداره کند، تاکید داردند.

وی گفت: مردم در نظرسنجی‌ها سه خواسته همراهی با رهبری، مدیریت قوی و ارزشی بودن را از رییس جمهوری دارند.

این همایش از سوی حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شهرستان شاهرود برگزار شد./938/پ202/س

ارسال نظرات