۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۹۲۲۱
مدیرکل ارشاد اسلامی اصفهان:

اقتدار انقلاب در گرو حماسه آفرینی مردم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل ارشاد اسلامی اصفهان گفت: امروز جایگاه نظام در منظومه هستی، جایگاه رفیعی است و بدون شک تعالی آن نیازمند حماسه ای جدید است.
انتخابات

حجت‌الاسلام محمد قطبی، مدیر کل ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت آسمانی‌ها گفت: امروز جایگاه نظام اسلامی در منظومه هستی، جایگاهی بلند و متعالی است، انقلابی که به رهبری‌های رهبر فقید و هدایت‌های حکیمانه رهبری امروز، پایگاه مقاومی دارد، بدون شک تعالی آن نظام  نیازمند حماسه‌ای جدید است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ابراز داشت: زمانی انقلاب در اوج خود می ماند که مردم حماسه بیافرینند و باید تلاش شود مردم آگاهانه و با بصیرت و خلق حماسه به تداوم بخشی این ارزش‌ها، همت گمارند و  افق‌های بلندی در طول تاریخ بلند انقلاب اسلامی، ثبت است و امیدواریم افقی بلندتر و روشن‌تر خلق شود، افقی در تاریخ ثبت شود که نقطه عطفی برای تداوم انقلاب باشد.

 

حجت الاسلام قطبی خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که باید تلاش کنیم در هیاهوی پر سر و صدای بیگانه، که با اینترنت و ماهواره، ساعت‌ها میزبانی می‌کنند از چشمان مردم، مردم را با آگاهی و درایت و هوشیاری بیدار کنیم که مبادا معاندین و دشمنان تأثیر گذار باشند و انقلاب و مردم را تحقیر کنند تا عظمت و ابهت انقلاب را بشکنند که روزی خود دوباره مسلط شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: بیداری فرهنگی‌ و سرحلقه‌های اجتماعی، منجر به بصیرت افزایی و شکوفایی برای خلق یک حماسه بزرگ برای مردم شریف اسلامی است.

 

 وی در پایان افزود: ما پیمانی مجدد با انقلاب، امام، شهدا و رهبری می بندیم که برای حمایت از انقلاب، ایستادگی خواهیم داشت و وقتی با پیروزی از 24 خرداد عبور کردیم، تمام روزهای پس از آن تا سال‌های بعد پیروزی را در پی خواهد داشت و روزهای ما روز به روز پر برکت‌ تر خواهد شد./939/پ202/ب

ارسال نظرات