۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۶۹۸۷۶
مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف:

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه‌های قرآنی شان را به جامعه قرآنی ارائه دهند

خبرگزاری رسا ـ دبیر چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی خواستار ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و پاسخگویی به نیاز جامعه قرآنی شد و بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت های قرآنی در کشور تأکید کرد.
معصومه فرزانه، مسؤول كميته امور بانوان سازمان اوقاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه فرزانه مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، در این همایش به ارائه گزارشی از روند برگزاری چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی پرداخت و اظهار داشت: اگر مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری به وسیله مدیران و مسئولان کشوری پیگیری و محقق شود ما شاهد پیشرفت تجسم عینی قرآن در زندگی و جامعه خواهیم بود.
دبیر چهارمین همایش زنان فعال قرآنی با بیان این‌که هدف از برگزاری این همایش ایجاد ظرفیت عظیم جامعه قرآنی بانوان، تبیین و معرفی آنها به جامعه است، ابراز داشت: فرهیختگان قرآنی در جامعه زیاد هستند اما به دلیل حرکت‌های مظلومانه‌ای که دارند، برای مردم شناخته شده نیستند، این فرهیختگان تکلیفی را برای مسؤولین فرهنگی ایحاد می کنند که زمینه ظهور و استعداد فعالان قرآنی را در کشور فراهم کنند.
مسؤول کمیته بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار ارائه برنامه‌های نامزدهای  انتخابات ریاست جمهوری در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و پاسخگویی به نیاز جامعه قرآنی شد و بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت های قرآنی در کشور تأکید کرد.
وی با بیان این‌که برای چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی 300 نفر به دبیرخانه معرفی شدند، افزود: از این 300 نفر، 250 نفر از سوی مراکز و سازمان های مختلف معرفی شده و 50 نفر نیز خود فرم شناسایی را با مدارک مورد نظر برای ما فرستاده بودند و افتخار داریم که امروز میزبان بانوانی هستیم که در روستاها، مدیریت آموزش قرآن را بر عهده دارند و امروز از آن‌ها تجلیل و تقدیر خواهد شد.
فرزانه در پایان از دائمی بودن دبیرخانه همایش بانوان فعال قرآنی خبر داد و اعلام داشت: فرم شناسایی نخبگان قرآنی از طریق سایت سازمان اوقاف در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و بانوان فعال قرآنی می توانند از این طریق با این دبیرخانه مرتبط شوند. /9590/پ202/ص
ارسال نظرات