۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۶۹۹۰۲
به منظور سنجش عینی دیدگاه‎های نامزدها با مبانی انقلاب؛

پاتوق انتخاباتی خط کش در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ در اقدامی ابتکاری، پاتوق انتخاباتی خط کش به منظور سنجش عینی دیدگاه های نامزدهای انتخابات با مبانی انقلاب در مشهد راه اندازی شد.
پاتوق انتخاباتي خط کش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پاتوق انتخاباتی «خط کش» با حضور جمعی از مسؤولان شهری و عموم مردم شب گذشته در مشهد آغاز به کار کرد.

 

این پاتوق که در پی تشکیل ستاد مردمی پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب در آستانه برگزاری انتخابات، از سوی جبهه فرهنگی انقلاب و به منظور ترویج گفتمان انقلاب و رهنمودهای رهبری، تبیین عینی مبانی انقلاب و بالا بردن قدرت تشخیص مردم راه اندازی شده است، میزان تطابق دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر با مبانی انقلاب و مطالبات رهبری را در قالب جزوات مختلف، پادکست های رادیویی، نرم افزار، اینفوگرافی، امور گرافیکی، نشریه و نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.tatbigh.com در اختیار مردم قرار می دهد.

 

بر اساس این گزارش، ساختمان خط کش که در نخستین ساعات آغاز به کار خود با استقبال پر شور مردم و خصوصا جوانان مواجه شده بود، در محل حاشیه میدان تقی آباد مشهد، جنب هنرستان شهید بهشتی(ره) واقع شده است.

 

این گزارش حاکیست، خط کش، محل تشکیل پاتوق های انتخاباتی با حضور صاحب نظران، برگزاری جلسات گفتمانی، تریبون آزاد مردمی، پخش برنامه های تلویزیونی کاندیداها، برپایی نمایشگاه و پخش کلیپ ها و مستندهای تولیدی است./930/پ203/ب

ارسال نظرات