۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۷۱۳۲۵
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

کاندیداها زمینه‌ساز حضور حماسی مردم در انتخابات باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، مسأله حادی پیرامون تخریب چهره‌ها وجود ندارد و نامزدهای انتخاباتی در فضای رقابتی توام با رفاقت، زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم هستند.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي در مراسم توديع و معارفه مدير حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: مردم باید با حضور حماسی در پای صندوق های رأی، آنچه که مدنظر و خواست مقام معظم رهبری است را محقق کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه به وظایف روحانیون و کاندیداها اشاره کرد و افزود: در این برهه حساس، روحانیون و کاندیداها باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.
وی با تأکید بر این که رقابت‌ها باید سالم و در چارچوب اخلاق و قانون باشد، تصریح کرد: این ایام می‌گذرد و مسند ریاست جمهوری تنها به یک نفر که به واسطه رای ملت برگزیده شده تعلق می‌گیرد، ولی آنچه می‌ماند حرکات وضعی ناشی از بداخلاقی های سیاسی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات مسأله حادی پیرامون تخریب چهره‌ها وجود ندارد و نامزدهای انتخاباتی در فضای رقابتی توام با رفاقت، زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم هستند.
مدیر حوزه‌های علیمه خواهران یادآور شد: میدان انتخابات، میدان تبلیغات است کاندیداها باید به دور از شعارهای صرفا تبلیغاتی و تخریب رقبا، به معرفی توانایی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند، طبیعی است وقتی مردم برنامه و سوابق آنان را ببینند می‌توانند انتخاب درستی داشته باشند.
وی اضافه کرد: امروز فهم عمومی و سطح آگاهی سیاسی مردم نسبت به گذشته رشد بیشتری داشته است و این مسأله می‌تواند در داوری مردم نسبت به کاندیداها بسیار موثر باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ادامه داد: در تکاپوی رقابت ممکن است کاندیدایی در برخورد با رقبای خود، از دایره اخلاق خارج شده و یا این که حامیان و اطرافیان وی از این محدوده خارج شوند، به نظر من همه این مسائل که خوشبختانه در این دوره کمتر شاهد آن بوده‌ایم، از سوی فرد کاندیدا قابل جلوگیری و کنترل است./9191/د102/ی
ارسال نظرات