۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۷۱۶۸۴

حضور در انتخابات تکلیف و عبادت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که همه باید از فرصت حضور در انتخابات استفاده کنند، تاکید کرد: حتی اگر تا دیر وقت هم شده، تمام شناسنامه های واجد شرایط باید مهر انتخابات را بخورد.
 نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در شعبه 31 انتخاباتی در مسجد عابدینیه سمنان، پس از انداختن رای خود به صندوق های انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی این شهر، در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: انتخابات امروز مهم ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی است و چشم دوست و دشمن به میزان مشارکت مردم در انتخابات امروز است تا ببینند مردم در این حماسه سیاسی چه می کنند.


وی با تاکید بر اینکه همه باید از فرصت حضور در انتخابات استفاده کنند، تاکید کرد: حتی اگر تا دیر وقت هم شده، تمام شناسنامه های واجد شرایط باید مهر انتخابات را بخورد.

امام جمعه سمنان حضور در انتخابات را تکلیف و عبادت دانست و اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو خواسته مقام معظم رهبری از مردم است و مردم با انتخاب فرد اصلح باید دشمن را عصبانی کنند تا دشمن از عصبانیت بمیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی برنده انتخابات را مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و بازنده انتخابات را آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم پس از بیش از  30 سال حضور در انتخابات های جمهوری اسلامی بصیرت پیدا کرده اند و در انتخاب فرد اصلح نیاز به معلم ندارند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید بدون بررسی های لازم رای داد، افزود: اگر به کسی رای می دهیم باید حجت داشته باشیم و با دلیل دست به انتخاب بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به اینکه نامزدها نمی بایست وعده هایی که از اختیاراتشان خارج است می دادند، خاطرنشان کرد: آزادکردن زندانیان سیاسی مگر دست رییس جمهور است که چنین وعده ای داده می شد.

وی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای داد که قوت های دولت فعلی در او باشد و نقاط ضعف این دولت را نداشته باشد./938/پ202/ب

ارسال نظرات