۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۳۲۴۱
با موضوع مهدویت:

50 گفتمان دینی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: پنجاه گفتمان دینی با موضوع مهدویت به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) در سراسر استان برگزار می شود.
حجت الاسلام فتاحي معاون تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمد فتاحی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته مهدویت و سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) یگانه منجی عالم بشریت پنجاه گفتمان دینی با موضوع تبیین زندگی و سیره مهدوی در استان اجرا می شود.


وی گفت: سهم شهرستان ارومیه از این تعداد گفتمان ده گفتمان است که اجرای آن از سی و یکم خرداد ماه شروع شده و تا پایان هفته ادامه دارد.


این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی که اغلب گفتمان های دینی در قالب های دانشجویی و دانش اموزی طراحی و اجرا می شد گفتمان های هفته مهدویت به صورت عموم و برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فتاحی ادامه داد: در سه ماه اول سالجاری بیش از 30 هزار نفر از برنامه های مختلف فرهنگی و دینی که در قالب گفتمانها و کارگاه های آموزشی اجرا شده، بهره مند شده اند.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مهارت های زندگی، تحکیم بنیان خانواده و احکام ویژه بانوان از جمله موضوعات کارگاه های آموزشی بوده که در طول سه ماه اول سالجاری برگزار شده است.

 

وی برگزاری برنامه های مناسبتی ویژه اعیاد ملی و مذهبی، اجرای مراسم معنوی اعتکاف و همچنین برگزاری همایش های متعدد با موضوع انتخابات در تحقق حماسه سیاسی را از اهم برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در سه ماه نخست سالجاری اعلام کرد./936/ت302/ع

ارسال نظرات