۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۷۳۸۲۰
خطیب جمعه ساری:

قانون مداری و حل مشکلات مردم اولویت دولت یازدهم باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که رییس جمهور منتخب باید تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، گفت: قانون مداری و رسیدگی به مشکلات مردم مهم ترین اولویت حجت الاسلام روحانی باشد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، انتخابات 24 خرداد را پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان و مستکبران عالم دانست و گفت: مردم کشورمان با خلق حماسه ای بی نظیر و عظیم تاریخ ساز شدند.

 

وی با بیان این که دشمنان همچنان مبهوت حضور مردم کشورمان در انتخابات 24 خرداد هستند، افزود: دشمنان تصور می کردند با تشدید تحریم ها می توانند زمینه دلسردی مردم نسبت به حکومت را فراهم کنند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مردم کشورمان در برابر دیدگان دشمنان نظام، حماسه ای به بلندای تاریخ نظام اسلامی خلق کردند، تصریح کرد: مردم کشورمان نشان دادند که همچنان پیرو رهنمودهای ولی فقیه هستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور، ملت بزرگ ایران را پیروز واقعی این انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی بی بدیل بوده است.

 

وی انتخابات یازدهم را الگویی برای دوره های آینده دانست و تصریح کرد: این دوره از انتخابات صحنه نمایش اخلاق مداری مردم و نامزدها بوده است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که در این دوره از انتخابات همه سلایق و گروه های سیاسی حضوری فعال و رقابتی داشتند، گفت: همان طور که رهبری انقلاب تأکید داشتند شاهد یک انتخابات رقابتی در سطح کشور بودیم.

 

وی تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای امسال زمینه خلق حماسه سیاسی مردم را در 24 خرداد فراهم کرد، گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بستر خلق این حرکت عظیم ملت را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور همچنین به اقدام ارزشمند صدا و سیما در برگزاری مناظره ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این دوره از مناظره ها بستری را برای ارائه مناسب برنامه های کاندیداها به مردم فراهم کرد.

 

وی با بیان این که رعایت مسائل اخلاقی در این دوره از انتخابات بسیار برجسته بود، افزود: حتی نامزدهایی که موفق به کسب آراء حداکثری نشدند پس از معرفی رییس جمهور منتخب با حضور در محل حضورش به وی تبریک گفتند.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که هیچ جریانی حق ندارد این پیروزی بزرگ را به نفع خود مصادره کند، تأکید کرد: انتخابات 24 خرداد پیروزی نظام، رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

 

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود با تأکید براین که رییس جمهور منتخب باید تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی  باشد، گفت: قانون مداری و رسیدگی به مشکلات مردم مهم ترین اولویت حجت الاسلام روحانی باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادار ایشان، گفت: این روحانی شهید شخصیتی کم نظیر در تاریخ نظام اسلامی بود که سیره عملی وی باید به عنوان الگویی برای جامعه ما باشد.

 

امام جمعه موقت ساری نقش شهید بهشتی در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید نقش این روحانی شهید در انقلاب اسلامی بیشتر برای جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از هر ابزاری برای نابودی نظام استفاده گرفتند، افزود: ترور یاران امام راحل و شخصیت های برجسته این انقلاب مهم ترین برنامه دشمنان در روزهای ابتدای پیروزی انقلاب بود.

 

وی ادامه داد: دشمن امیدوار بود با ترور و شهادت شخصیت هایی نظیر دکتر بهشتی زمینه برای براندازی انقلاب ایران فراهم شده است، گفت: آنها این مسأله غافل بودند خون‌های شهدا سرمایه عظیم برای نظام است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که خون‌های شهدا، تومار دشمنان را پیچید و باعث تثبیت انقلاب شد، گفت: امروز نظام اسلامی نیز به برکت خون های پاک شهدا در عرصه های مختلف عزت و عظمت دارد./950/پ201/ش

ارسال نظرات