۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۷۴۵۸۹

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از آغاز سومین دوره طرح دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.
ضيافت انديشه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عباس عباس‌زاده، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز عصر امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری کارگاه دو روزه طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه را ارتقای بصیرت علمی و فرهنگی اساتید اعلام کرد.


وی افزود: با توجه به مقام رفیع و نقش محوری اساتید دانشگاه ها در توسعه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی و برای تقویت ظرفیت علمی و تربیتی اعضای هیات علمی طرح دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیات علمی برای سومین سال پیاپی در این دانشگاه برگزار می شود.


حجت الاسلام عباس‌زاده خاطرنشان کرد: این طرح از امروز 12 تیز آغاز و فردا پنج‌شنبه 13 تیر ماه به مدت 16 ساعت توسط مرکز هم اندیشی اساتید نماد نمایندگی مقام معظم رهبری و حوزه معاونت آموزشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به اتمام خواهد رسید.


 مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به این‌که طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه با حضور بیش از 45 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در قالب کارگاه و نشست علمی و فرهنگی در سالن الغدیر دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود، گفت: استقبال اعضای هیات علمی دانشگاه مطلوب ارزیابی می شود.


حجت الاسلام عباس‌زاده با بیان این‌که در این دوره موضوع تاریخ علم و فرهنگ و تمدن اسلامی توسط استاد منتظر القائم از اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان مطرح می شود، گفت: علاوه بر توفیقات معنوی و علمی این کارگاه های آموزشی، گواهی پایان دوره برای مخاطبان صادر خواهد شد./935/پ203/س

ارسال نظرات