۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۷۶۱۱۸
همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

مدرسه علمیه امام هادی در اهواز آغاز به کار می کند

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه امام هادی(ع) همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در اهواز آغاز به کار می کند.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، متولی مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از آغاز به کار مدرسه علمیه امام هادی(ع)، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در اهواز خبر داد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف راه اندازی این مدرسه علمیه خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه امام هادی(ع) با هدف رفع نیازهای معنوی شهرستان اهواز و در راستای تربیت مبلغان دینی تأسیس شده است.

وی با بیان این که مدرسه علمیه امام هادی(ع) در سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت، گفت: این مدرسه علمیه در کنار مسجد مرعشی، پارکینگ کارون در چهار طبقه احداث شده است.

ظرفیت پذیرش 30 طلبه در مدرسه علمیه امام هادی اهواز

امام جمعه موقت اهواز به پذیرش 15 طلبه در این مدرسه اشاره کرد و گفت: مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز تا 30 نفر نیز ظرفیت پذیرش طلبه را دارد.

وی با بیان این که امیدواریم مدرسه علمیه امام هادی(ع) مانند دیگر مدارس موفق اهواز عمل کند، اظهار داشت: اساتید در نظر گرفته شده جهت تدریس در این مدرسه علمیه از میان اساتید با تجریه و مدرس سطح بالا انتخاب شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به دریافت مجوز پایه های یک تا شش در این مدرسه تصریح کرد: در مرکز شهرستان اهواز مدارس علمیه زیادی وجود ندارد و تأسیس این مدرسه در هسته مرکزی شهر بسیار لازم بود و امیدواریم این مدرسه تأثیر معنوی خوبی در منطقه داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز به مرحله پذیرش طلاب در مدرسه علمیه امام هادی(ع) اشاره و خاطر نشان کرد: مصاحبه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان در آزمون حوزه علمیه جهت تحصیل در این مدرسه علمیه از هفته آینده آغاز خواهد شد./9464/ت302/ع

ارسال نظرات