۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۷۸۷۹۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای؛

روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای از عموم مردم خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای از عموم مردم خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و تأکید کرد: امت اسلامی امسال در شرایطی به پیشواز روز جهانی قدس می‌شتابد که جهان اسلام در حلقه محاصره دسیسه‌های خطرناک صهیونیسم بین‌المللی قرار دارد؛ سرزمین فلسطین هم‌چنان در آتش اشغالگران دیوسیرت صهیونیستی می‌سوزد و جوانان فلسطینی آماج جوخه‌های کشتار و ترور خون‌آشامان اسرائیل غاصب قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم مسلمان غزه باز هم در زندانی به باریکه آن سرزمین در محاصره هستند. تخریب و انهدام اماکن مسکونی، مساجد، مدارس، مزارع و باغستان‌ها و اشغال روزافزون اراضی فلسطینیان از یک سو و افزایش و گسترش شهرک‌های یهودی‌نشین در سراسر اراضی اشغالی به ویژه شهر قدس، در مسیر تغییر ساختار جمعیتی و فرهنگی با هدف یهودی‌سازی آن سرزمین هم چنان استمرار دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، تأکید کرد: ‌کانون‌های قدرت یهودی و ماسونی جهان، محور مقاومت در منطقه را به طرز وحشیانه‌ای نشانه گرفته است؛ سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت بیش از دو سال است که در آتش کین صهیونیسم می‌سوزد.

این بیانیه می افزاید: کشور بزرگ و تاریخی مصر به قربانگاه جوانان مسلمان این سرزمین تبدیل شده است. تنگ‌نظری، کج‌فهمی، کج‌فکری و سوءتدبیر بعضی گروه‌ها، جریان‌ها و احزاب از یک سو، وابستگی و پیوستگی شماری از مقامات و شخصیت‌های سیاسی و نظامی به اردوگاه آمریکا و صهیونیسم از سوی دیگر، مصر را در آستانه جنگ داخلی قرار داده است. ناآرامی‌ها، اختلافات و درگیری‌های حزبی و سیاسی خونین تونس، لیبی و بعضی دیگر از بلاد اسلامی نشان از توطئه‌های پیوسته دشمنان اسلام علیه مردم این کشورها دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک تحرکات سازش‌کارانه و خیانت باری که در پی خاموش کردن شعله‌های مقاومت و نیز مشروعیت‌بخشی به اسراییل غاصب است هرگز قادر نخواهد بود با تضعیف روحیه پایداری و ایستادگی ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار را که اینک نزد افکار عمومی جهانیان منفورتر، ضعیف‌تر و منزوی‌تر از همیشه هستند را از باتلاق و مخمصه راهبردی امروز نجات بخشد.

این بیانیه تأکید کرده است: شرایط بسیار حساس در ترکیه، عربستان، امارات، یمن، قطر حکایت از آن دارد که کانون‌های قدرت و صاحب نفوذ یهودی امور این ممالک را مطابق طرح و برنامه خود مدیریت می‌کنند. انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و توطئه‌های پی در پی صهیونی ـ آمریکایی و اروپایی علیه ایران اسلامی با هدف به زانو درآوردن مردم مسلمان و مقاوم این کشور، آن هم در پوشش ادعای دروغین تلاش ایران برای دستیابی به جنگ‌افزارهای اتمی تماماً حکایت از این حقیقت دارد که «دنیا در حال یک پیچ تاریخی است».

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: همانا نیروی قدرتمند و انرژی متراکمی که از متن حماسه مقاومت و پیروزی‌های معجزه‌آسای حزب الله لبنان و حماس فلسطین در جنگ‌های 33 روز و 22 روزه سربرآورده است بیش از هر دوره تاریخی دیگری احساس غرور و افتخار و دست‌یابی به ظرفیت سرشار و سرنوشت‌ساز برای تحمیل شکست قطعی به جبهه استکبار و صهیونیسم را برای امت اسلامی رقم زده است و دور نیست روزی که شمشیر مقاومت و بیداری اسلامی رگ حیات ننگین غاصبان سرزمین مقدس فلسطین را قطع نماید.

در ادامه این بیانیه آنده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل عظیم‌الشأن ما (رضوان‌الله تعالی علیه) روز قدس نامیده شده، در پیش روی ماست و در این ماه رمضان کاملاً مجاور لیالی قدر، باید همان‌طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می‌گذرانیم و با دعا و تضرع خود به درگاه الهی، می‌خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس و همه این ایام حساس را که لیله‌القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

در پیایان این بیانیه با دعوت از عموم مردم خوزستان جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس، آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن دعوت از همه مردم ولایتمدار، غیور و انقلابی استان خوزستان، از امت اسلامی می خواهد وحدت ویکپارچگی خود را در روز قدس به نمایش بگذارند./9461/د101/غ

ارسال نظرات