۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۹۳۰۸
امام جمعه آمل:

انتظار مردم از رییس جمهور ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که توقع مردم از رییس جمهور، ولایت مداری است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان و مدیران باید در خدمت مردم بوده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار دهند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: فعالیت یک دولت به پایان رسید و دولت جدید مدیریت کار را در دست می گیرد که باید برای رفع مشکلات موجود در جامعه تلاش کند.


وی با اشاره به این که مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برای رفع آن اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد، بیان داشت: دولت آینده مسؤولیت سختی دارد که باید تلاش لازم را برای ایفای درست وظایف خود داشته باشد.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که توقع مردم از رییس جمهور آینده در ولایت مداری است، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان و مدیران باید در خدمت مردم بوده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که مسؤولان در همه امور باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نظام را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی با بیان این که رهنمودهای رهبری در همه امور فصل الخطاب است، ادامه داد: انحراف از خط رهبری به حتم قرار گرفتن در مسیر انحراف است.

امام جمعه آمل تحقق حماسه 24 خرداد را مدیون رهنمودهای رهبر انقلاب دانست و تصریح کرد: ایشان با نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بستر تحقق حماسه سیاسی را فراهم کردند.

‎حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید مورد توجه ویژه مدیران باشد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت خالصانه به مردم بهره گیرند.

 استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان از خود با اشاره به اعمال تحریم های جدید علیه ملت ایران، گفت: توکل ما به خداوند منان بوده و تحریم های آنان تاثیری در اراده والای ملت ایران ندارد.

 


امام جمعه آمل با اشاره به حضور پر شور مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نشان دادند که همیشه حامی مظلومان و دشمن ظالمان هستند.

 


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که روز قدس نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: فطرت ما عدالت را دوست داشته و ظلم را بد می داند./950/ت303/س

ارسال نظرات