۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۸۰۲۷۴

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ برگزاری محفل انس با قرآن در روستای لنگرود قم، دیدار تعدادی از مبلغان با رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات و برگزاری مراسم نماز عید فطر در روستاهای بخش مرکزی قم برخی از اخبار سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
سازمان تبليغات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، همزمان با عید سعید فطر محفل انس با قرآن از طرف اداره تبلیغات اسلامی قنوات با همکاری دارالقرآن الکریم قم در روستای لنگرود برگزار شد.
اجرای برنامه جمع خوانی، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید از سوی قاریان برجسته استانی و کشوری، اجرای برنامه حفظ قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های این محفل نورانی بوده است.
برگزاری نماز عید فطر در مسجد اعظم شهر قنوات
نماز عید سعید فطر با حضور گسترده شهروندان قنوات در مسجد اعظم این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات اظهار داشت: این مراسم معنوی با حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه دار و چند تن از مسؤولان در محل مسجد جامع قنوات با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.
وی افزود: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام منتظری اقامه شد و در پایان نماز درباره فضایل عید فطر سخنرانی بعمل آمد.
برگزاری نماز عید فطر در روستای جنت‌آباد قم
نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور روستای جنت‌آباد قم از سوی روحانی مستقر روستا حجت‌الاسلام رضویان برگزار شد.
حجت الاسلام رضویان پس از اقامه نماز در خطبه اول نماز پیرامون تقوا و انفاق صحبت کرد و از اهالی روستا خواست به امور معنوی و عبادی اهمیت بیشتری دهند.
حجت‌الاسلام رضویان در خطبه دوم درباره اصلاح نفس و دور اندیشی و بصیرت به ایراد سخن پرداخت.
برگزاری مراسم نماز عید فطر در روستاهای بخش مرکزی قم
با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی قنوات نماز عید فطر از سوی روحانیان مستقر در روستاهای تابعه این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، نماز عید فطر با هماهنگی این اداره و با حضور هر چه با شکوه اهالی روستاهای تابعه بخش مرکزی از سوی ائمه جماعات و روحانیان مستقر در مساجد برگزار شد.
وی افزود: در پایان نماز، ائمه جماعات در رابطه با اهمیت نماز عید سعید فطر و همچنین پرداخت زکات به ایراد سخن پرداختند.
دیدار تعدادی از مبلغان با رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات
تعدادی از روحانیان اعزامی ماه مبارک رمضان برای ارائه گزارش با رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات دیدار کردند.
در این دیدار که روحانیان اعزامی به بخش مرکزی در اداره تبلیغات اسلامی قنوات حضور یافتند گزارشی از عملکرد خود و برنامه های اجرا شده را ارائه کردند.
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات نیز از تلاش وافر روحانیان در تبلیغ فرهنگ دینی و تشکیل کلاس‌های قرآنی در روستاها قدردانی کرد.
وی افزود: امسال برنامه‌های قرآنی در بخش مرکزی قم رونق ویژه‌ای داشته و امیدواریم با حمایت مسؤولان، این طرح‌ها استمرار داشته باشد.
حجت‌الاسلام سجادی‌تبار تأکید کرد: مبلغان در ماه مبارک رمضان علاوه بر بیان احکام شرعی و برپایی نمازهای جماعت، طرح‌های فرهنگی و قرآنی اجرا کردند که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
برگزاری نماز عید فطر در روستای مؤمن‌آباد قم
رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات از برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در روستای مؤمن آباد قم خبر داد.
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات اظهار داشت: نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم روستای مؤمن آباد از سوی روحانی مستقر حجت‌الاسلام قلی پور برگزار شد.
وی افزود: پس از اقامه نماز در خطبه اول پیرامون اهمیت و پاداش روزه داران در این ماه صحبت کرد و در خطبه دوم درباره ترک رذایل اخلاقی به ایراد سخن پرداخت.
روحانی مستقر روستای مؤمن آباد پس از این مراسم پر فیض، همراه با اهالی به دیدار خانواده‌های معظم شهدا رفت./907/پ203/ی
ارسال نظرات