۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۶۴۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت یازدهم ادامه دهنده مسیر شهیدان رجایی و باهنر باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب را مهم ترین شاخصه دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: دولت جدید نیز باید ادامه دهنده مسیر همین دولت باشد.
حجت الاسلام و المسلمين مختار امينيان، نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین مختار امینیان، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار مسؤولان شهرستان آستانه اشرفیه که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، این هفته را فرصت مغتنمی جهت تبیین خدمات نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان در نظام دینی باید خدمتگزاران مردم باشند.

 

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: حضور در صحنه مردم در صحنه های مختلف این انقلاب بستر عزت و افتخار نظام را فراهم کرده است.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه هفته دولت را فرصت مغتنم برای ارتباط هر چه بیشتر مسؤولان با آحاد مردم دانست و گفت: باید در این هفته مهم ترین خدمات نظام اسلامی در دوران انقلاب به خوبی برای مردم تبیین شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان با بیان این که مردمی بودن مهم ترین ویژگی و شاخصه اصلی نظام اسلامی است، رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولتمردان دانست و تصریح کرد: این دو شهید ارزشی همه توان خود را در راه آرمان های الهی امام راحل و انقلاب اسلامی گذاشتند.

 

وی دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب را مهم ترین شاخصه دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: دولت جدید نیز باید ادامه دهنده مسیر همین دولت باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مدیران باید با صداقت در مسیر خدمتگزاری گام بردارند، بیان داشت: مسؤولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از دولت شهیدان رجایی و باهنر الگو برداری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان، اخلاص و ساده زیستی را از دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: یکی از شاخصه های اصلی دولت اسلامی باید همین ویژگی باشد.

 

وی  با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر پیشگامان عزت و خدمت به مردم بودند، ادامه داد: آنها با نثار جان خود اسلام و انقلاب را بیمه کردند و امروز در دنیا عزت و افتخار داریم مدیون تلاش های چنین شخصیت هایی هستیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 34 سال اخیر اشاره کرد و افزود: اقداماتی که در این سه دهه در بخش های مختلف کشور صورت گرفته در 200 سال قبل از انقلاب اسلامی نیز سابقه نداشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از مناطق کشورمان از حداقل امکانات بی بهره بودند، بیان داشت: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی حتی دورافتاده ترین روستای کشور نیز از امکانات اولیه برخوردار است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان تلاش کردند با شهادت شخصیت های اثرگذار این انقلاب، کشورمان را زمین گیر کنند و مانع از پیشرفت ملت شوند، گفت: به مدد الهی و تلاش های جوانان این کشور، نظام مقدس اسلامی هر روز در دنیا مقتدر تر می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان با تأکید براین که مسؤولان در این هفته توجه بیشتری به مشکلات مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم نیز باید از فرصتی که در اختیار دارد جهت خدمت به مردم و رفع کاستی ها و مشکلات عموم جامعه گام بر دارد./950/پ202/ج

ارسال نظرات