۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۲۳۷۵
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

شادابی کانون خانواده در گرو رعایت حلال و حرام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: دین مبین اسلام به بهره گیری انشان از طبیعت و انس و الفت میان اعضای خانواده بسیار سفارش کرده است و ما اعتقاد داریم در گذران اوقات فراغت با رعایت حلال و حرام و به دور از افراط و تفریط می توان شادابی را به کانون خانواده هدیه کرد.
حجت الاسلام حاج علي اکبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، پیش از ظهر امروز در ادامه سلسله مباحث بیستمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در تالار اجتماعات شهید آوینی دانشگاه شهرکرد گفت: مافیای اقتصاد با تولید برنامه‌های ضد فرهنگی و غیر اخلاقی به تغییر ارزش‌های ملی و دینی ما می اندیشد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تأکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب خانواده ها از اوقات فراغت گفت: پیش از صنعتی شدن جوامع خانواده ها به گونه سنتی، اوقات فراغت خود را در دامن طبیعت و با بازی های بومی می گذراندند، اما با صنعتی شدن جوامع و برنامه ریری مافیای اقتصادی و رونق «صنعت فریب» در اوقات فراغت، لحظات تفریح خانواده ها از حالت خانوادگی خارج و به عالم مجازی رایانه و اینترنت کشیده شده است.

این عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور رسیدن استکبار جهانی به استحاله فرهنگی و تأثیرگذاری بر مخاطبان، انتقال جهان‌بینی مدرن و  ارزش‌های غیر مذهبی به جوانان و نوجوانان را از دیگر اهداف تولید برنامه های سرگرم کننده غیر مجازی دانست.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: نظام و دولت جمهوری اسلامی با استفاده از دیدگاه علمی کارشناسان حوزه تربیت، آموزش و پرورش و رسانه ملی نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه استکبار جهانی دارند.

وی همچنین تصریح کرد: دین مبین اسلام نیز به بهره گیری از طبیعت و انس و الفت میان اعضای خانواده بسیار سفارش کرده است و ما اعتقاد داریم در گذران اوقات فراغت با رعایت حلال و حرام و به دور از افراط و تفریط می توان شادابی را به کانون خانواده هدیه کرد./9457/پ202/س
ارسال نظرات